probleem brad pain

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mello1982, 21 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een deal met brad pain ( we zouden allebei een dvd ruilen,hij josie and the pussycats en ik mijn unbreakable )
    maar nu hebben we beiden nog steeds nix ontvangen,ik snap er nix van maar goed dat is nog niet alles.
    nu bedreigt hij mij dat ie bij mij langs komt en de hele huis kort en klein staat.
    hij gelooft niet dat ik de dvd wel gestuurd hebt terwijl ik hem al duidelijk heb gemaakt dat ik dat wel heb gedaan(ik heb al 19 goeie en snelle deals gemaakt en ik sta in de vertrouwenslijst)
    dat berichtje over kort en klein slaan stond in mijn pm en dat kon ik niet naar een mod doorsturen dus daarom deze tread,wat moet ik nou doen???

sorry als deze tread verkeerd geplaats is.

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    pff... bel de politie weg brad pain, hij deald met de verkeerde instelling en moet maar leren vertrouwen, jij hebt je dvd toch ook niet?

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zulke zaken gaan we niet openlijk op het forum bespreken.

Stuur maar een mailtje naar xbazar@xbw.nl, dan zal het verder uitgezocht worden en met beide partijen bemiddeld worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina