Probleem: een deal

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tival, 12 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een deal gedaan, maar die heeft hij nog niet gekregen en heb hem zeker weten op de busgedaan. Nu wil hij geld of andere game. Wat kan ik hier aan doen, tis toch niet mijn schuld dat de post het niet bezorgd?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wanneer heb je 'm opgestuurt? Het kan zijn dat er vertraging bij de post is. Ik heb ooit een maand na verzending nog iets binnengekregen. Dus het is niet altijd dat een dag na verzending iets binnenkomt...

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou het aan een Mod melden via PM. Dan zal hij vast contact opnemen met die andere kant en kan je het achter de schermen afwerken.

Heb jij ook al wat ondernomen?

Succes.

4. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al 3 weken geleden dat ik het heb opgesturud, maar die jongen zegt dat ie langskomt en dan goed of kwaadschiks zijn spullen wil hebben, maar ik heb dus niet want heb het al opgestuurd.

5. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mischien bij zijn buren in de bus gevallen had ik ook.

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hahaha, kinderachtig.... Laat hem maar bij mij langs komen ;)
    Ja, misschien heb je hem wel naar het verkeerde adres gestuurd!, een lettertje of cijfertje verkeerd geschreven bij de postcode. dat kan allemaal gebeuren

Onderhandel gewoon met hem... over een eventuele oplossing, een geldbedrag + iets extra's ofzo

7. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Postbodes zijn vaak vrij dom... dus grote kans dat iemand in je straat het misschien wel heeft of wat er heel veel op lijkt.
    Als ik wat verstuur schrijf ik er meestal groot en duidelijk op (met zwart) waar het heen moet. Huisnummer en postcode wat groter.

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel, half om half regeling, allebei de helft van het bedrag op je rekening nemen, jullie nemen beide het risico toch? En wie is het trouwens waarmee je dat probleem hebt... Dan weet ik of het een beetje een betrouwbaar persoon is...

9. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Fearless[NL]

MAar ik heb nog nooit iemand genaaid, en ben ook van plan dat niet te doen. Ik vind dat het niet mijn probleem is. Dit is gewoon het risico van handelen. Ik heb het opgestuurd en hij ook. Alleen hij heeft nog niks binnen.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wees is sociaal. Jij hebt je game wel ontvangen, dus jij ben zit dus duidelijk in de machtspositie. Ik nog wat wachten of toevallig nog terugkomt (als je de afzender erop geschreven heeft). Hij baalt natuurlijk ook dat hij zijn spel niet heeft gekregen, en als je dan zo gaat praten ja jongen het is jouw risico, dan zou ik ook boos worden. Tuurlijk baal jij ervan dat het niet goed is gegaan en hij ook dus waarom dan niet een 50:50 regeling? Dat je gewoon de waarde van het spel uitrekent ong en de helft aan hem geeft ofzo, zo'n regeling....

11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    misschien heeft hij wel gewoon spijt van de ruil en wil hij zijn spel terug, als hij zelf echt niets heeft ontvangen is dat gewoon zijn risico.

12. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Hij wil niks terug betalen of een ander spel bijv toesturen.
    Als hij niet wil onderhandelen over zulke opties dan houdt het op.
    Ik spreek je wel op msn Tival dan hebben we het er verder over.
    En waarom heb jij MIJN game allang door geruilt terwijl ik nog steeds niks heb?

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Tival, heb je de afzender erop geschreven? Je kan altijd TPG nog bellen om wat te informeren, doe ik ook altijd als een spel niet optijd aankomt, kijken of er vertragingen zijn ofzo misschien zit er wel een gozer op de punten tussen jullie woonplaatsen die er 1 tegenkomt en meeneemt... Je moet zoiezo ff een klacht indienen.... Ik heb ook een keer gehad dat ik 69 had omgedraaid in 96 :+, hij kwam 4 weken later terug....

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik print altijd het adres dat ik gekregen heb, dan ligt het in ieder geval niet aan mijn handschrift wat onleesbaar is :) Wat er voor de rest fout gegaan kan zijn, weet ik niet :) 50:50 lijkt mij in dit geval de juiste oplossing

15. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al langs geweest bij Postkantoor.

16. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, Fearless NL is een ventje van 14 ^^ Hij woont in Breda, om welke game gaat het? RSC2? Daar had hij het idd al over dat hij hem nog nie binnen had... Ik vind dat jullie de schade moeten delen...

Ow kut: hij had al gereageerd ^^ Wel heel vreemd dat je de game al hebt door geruild, beetje raar iig...

Laatst bewerkt: 12 jul 2004
  17. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ventje van 14 kan best gevaarlijk zijn ik ken jou zelfs nog pakken topspin nerd ;)

18. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kijk, wie weet naait hij mij wel, heeft ie het spel binnengekregen maar wil die meer.. zo'n dagobert duck figuur!

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Juist ja.

Als ik het zo lees lijkt me het beste dat jullie samen tot een overeenkomst komen, zoals bv 50 : 50.
    PM of email lijkt me de beste oplossing.

Aangezien dit geen XBW probleem is (dealen op Xbazar is altijd nog op eigen risico geweest...) sluit ik dit topic.

Als je iemand niet vertrouwt, moet je er geen zaken mee doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina