Als mijn broer een programma wil installeren voor school(alphacam) dan komt deze fout op het scherm: Weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan verhelpen?
Kdenk net dat dat zal helpen; als m'n broer half-life(originele versie) wilt installeren krijgt hij dezelfde fout... Andere programma's zoals bv Autocad kan hij dan weer wel installeren zonder problemen.
Komt dat niet omdat er op Windows XP geen dos zit? Je kan volgens mij wel de instellingen van een andere windows gebruiken en het dan proberen, of er zijn vast ook wel programma's voor om dit te doen.
Ik heb wel opdracht prompt maar dat is geen dos zeker? En hoe gebruik je dan de instellingen van een andere windows?
Vrienden uit m'n broer zijn klas hebben ook windows xp en konden dit programma zonder problemen installeren... (ja ze hebben OOK windows professional)
nu jullie hier toch aan het oplossen zijn ik heb ook een klein probleempje met me msn is egt extreem vaag... ik kwam gwoon een keer on-line en ineens kan ik niemand zijn avatar meer zien...wel die van mezelf..maar nie die van iemand anders...ook kan ik ineens nie goed meer wecammen...ik heb deze versie er al afgegooid en een nieuwe erop gezet maar nog steeds helpt het niks kut pc ook weten jullie mischien een oplossing? alvast bedankt
De administrator ... heeft bepaalde programma's afgeschermd. Je broertje heeft waarschijnlijk geen rechten om het programma op deze pc te installeren
Lol... ik dacht dat dit over hun eigen Pc gaat Maar het zou kunnen dat het programma alleen op school te gebruiken is.
Nee, lees De Maki's antwoord dat is de juiste oplossing. Pas je autoexec en config aan als dat nodig is.