nb het is live ... post het even in een centrale topic ... want zo kan ik je niet helpen ... want ik heb te weinig gegevens .... zie de faq van live en networking en vul het formulier in ... NB er moet een foutmelding zijn ... waarschijnlijk de laatste bullit ...
post het in bijvoorbeeld de centrale ics topic dan kan een ander die het zelfde probleem heeft ... straks jouw oplossing gebruiken ... nu vinden ze deze toppic nooit meer
NB Xbox Life = Xbox Live
A: Abonnement
1: Naam provider
2: Soort abonnement (naam, type)
3: Kabel, ADSL, of anders?
4: Up- en downloadsnelheid
B: Hardware
1: Modem merk en type
2: USB modem? (Ja/Nee)
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type)
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?)
5: Direct Connection Ja/Nee
6: Crossover kabels in gebruik?
7: Hub in gebruik?
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien?
2: Dashboard versie?
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test?
4: Wat is de exacte foutmelding?
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
Laatst bewerkt: 26 jun 2004