Goede dag, Ik heb een vraag, Ik ben mischien een beetje laat zoals gewoonlijk, maar ik wil voor halo2 de contents downloaden, maar op één of andere manier kan dit niet. Tijdens het downloaden krijg ik op een gegeven moment de kreet dat ik op xbox.com moet kijken voor onderteuning wegens een error. Ik heb dat gedaan en kon er niks over terugvinden. Zelfs heb ik een mail verstuurd met de vraag wat er mis is. Ook hier geen respons. Ben ik mischien gewoon te laat, of moet je eerst de multiplayer pack kopen? Het zal niet aan me verbinding liggen want die is uitstekend. maar het downen wil maar niet lukken. één van jullie een idee
wat voor een error ... heb je al in live en networking gekeken (daar horen deze problemen thuis ) content download: problemen en vragen
Aha ik zie idd dat ik niet de enige ben met dit probleem, Met me chello abb. zal het wel weer aan liggen. fijn he zo'n provider. Toch raar dat dit kan allemaal, je zou verwachten dat dit niet zou mogen maar goed we gaan maar ff aan de bel trekken daar. Heren bedankt he En nog ff antwoord op de vraag, hij is niet omgebouwd. _0/
ik heb met halo2 het probleem dat ik elke keer wel een game join en dan in fase 3 er steeds uitgeknikkerd word.... maar ja heb nu de bf2 demo
wat lul je nou slap jongen ik heb ook chello en heb nooit problemen je moet gewoon in je opties kijken of er staat dat je downloaden aan heb staan! GRRRRRRRR
Mijn ouders hebben ook chello en ook nooit problemen maar als je rare storingen krijgt (zoals ruis op de lijn vanuit de centrale wat hier dus het geval is) dan kunnen of willen ze dat gewoon niet oplossen.