hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb zojuist een nieuwe TV gekregen, de Akai ALD1914HT. Deze ondersteund HD Ready. nu wil ik mijn xbox360 aansluiten op deze tv, en gebruik maken van 720p. Enige probleem is dat het me niet lukt. ik heb de Xbox 360 Component HD AV Cable maar ik weet niet waar welke stekker in moet..aangezien ik geen input van de kleuren rood, blauw en groen heb. Kan iemand mij hiermee helpen?? Bedankt!
Dan zal deze dit niet ondersteunen, misschien zit er een HDMI-aansluiting aan, anders moet je gewoon via de SD-kabels spelen.
ik heb inderdaag een HDMI-aansluiting op de TV, maar hoe moet ik dat dan doen? en waar zit de HDMI-aansluiting van de Xbox?
voor zover ik heb kunnen vinden begrijp ik dat je tv. alleen een hdmi ingang heeft. geen component. (blauw, geel, rood) de eerste xbox360 had nog geen hdmi uitgang. dus als je die bezit gaat het hele feest helaas niet door. de xbox360 - elite en de xbox360 - slim ondersteunen wel hdmi de aansluiting zit op de achterkant naast de grote xbox stekker
de tv heeft een geel rood en wit input, inderdaad geen blauw, geel en rood. Verder heb ik op de TV een HDMI aansluiting en ook een AVG. Maar ik heb een oudere Xbox 360 die geen HDMI aansluiting heeft. Is het niet mogelijk HD beeld te krijgen via een Xbox 360 VGA HD AV-kabel??