Hallo, Ik zit met n probleem! Ik kan dus bepaalde dingen niet meer openen waaronder: - Mailtjes in mn mailbox - Mijn postbank.nl - Zoeken - Systeemherstel Hier wat screens: Dit krijg ik dus als ik systeemherstel doe. En dit gebeurt er met de zoekfunctie: Ook kan ik Norton Antivirus niet meer vinden (omdat de zoekfunctie disabled is) Normaal staat hij altijd rechtsonderin, maar daar kan ik hem nu ook niet meer vinden? Hulp graag! Voytec
Zijn die icoontjes (dus kruisje, venster) altijd zo groot ? Ik zou of scannen op virussen, of heel windows (ben vergeten hoe het heet) eraf halen en er opnieuw opzetten. Ik zie daar links onderin een wereldbol van windows, update je windows anders eens, dat kan ook helpen misschien. Hoelang heb je dit probleem al ?
Ja, mn icoontjes zijn altijd zo groot, ik heb veel mappen staan, dus dat boeit niet. Dat scannen op virussen lukt niet, omdat ik Norton niet kan vinden, windows eraf halen gaat niet lukken, teveel belangrijke bestanden op mn comp (werkstukken). Het probleem heb ik sinds gisterenavond half 9.
Probeer anders eens online je virussen te scannen via (gratis en met goede ervaringen van mijn kant): http://www.housecall.nl/housecall/housecall_tiscali_explorer.asp Ik verwacht namelijk een virusje op je pc, gezien het feit dat hij je scanner heeft uitgeschakeld. Mocht dit niet werken, dan kan je nog op een andere (gegarandeerd virusvrije) pc proberen een rescuedisk te maken. Dit duurt wel vrij lang en je hebt drie floppy's nodig maar werkt wel. Niet vergeten de floppy's na het maken van de rescuedisks te beveiligen tegen schrijven. Succes
Virussscan draait op niets uit..... Zou t misschien iets te maken kunnen hebben met Javascript? Zoiets staat er wel telkes onderin Dat dus
dat zou inderdaad ook het probleem kunnen zijn, dat jouw java-afhankelijke progjes niets laten zien. Probeer dat eens te updaten via microsoft.com
euh..... ik begrijp dat je ie wel gewoon kan openen??? doe dan eens ff een virusscan online (www.mcafee.com) of (www.symantec.com) ff registreren en scannen maar. heb je mischien iets verwijdert in windows zelf? iets met je registry oid???? probeer eens wat precieser te zijn: hoelang heb je het al, heb je iets geinstalleert oid...
Je zou nog een windows update moeten doen en er staat een uitroeptekken bij die grote N vanonder,.... Zoek is naar Norton zelf, op je C schijf en activeer het langs daar.
Norton Antivirus staat als het goed is geïnstalleerd in de map C:\Program Files\Symantec\Norton Antivirus\
Ik heb hetzelfde! Maar niet met mailtjes of zoeken, die doen het wel, maar ook met systeem herstel en mijn postbank.nl. Echt fucked up, dingen die hij bij mij ook niet opent zijn flash sites enzo. Homestarrunner.com doet het niet meer. Als iemand een oplossing heeft, graag!
Probeer voor zoeken en systeemherstel eens de veilige modus. Wie weet dat dat helpt. Je komt in de VM door als windows op start op F8 te drukken. Succes!