Eeey mensen. Ik heb 2 dagen een gloedjenieuwe computer en nu al krijgt internet exploror regelmatig ongeldige bewerkingen en deze sluit dan af. hoe kan dit en wat kan ik eraan doen. ik heb al zon programma ad aware gebruikt en norton vindt ook niks. Ik heb zelfs een firewall aanstaan. ho te hell kan het dan nu al zo verknk zijn?@!
Dat heb tegenwoordig veel meer dan anders. Vroeger was dat misschien 1x per maand, nu is het minstens 1x per dag en soms valt IE gewoon uit zonder waarschuwing ofzo. Ik zou helemaal niet weten hoe het komt (dat het zoveel gebeurt).
Ik heb ook regelmatig dat ik dus een melding krijg, maar tegenwoordig steeds vaker dat ie afsluit zonder waarschuwing. Is het een plaag?
idd, de mijne sluit ook zonder pardon zomaar af, moe nie kunnu. wor helemaal zot joke van, Why ? ik zou nie wetu ?!?
Ik heb er tegenwoordig bijna nooit meer last van. Weten jullie zeker dat je alle beveiligingsupdate's via windows update hebben geïnstaleerd. Want IE lekt nogal, wat beftreft veiligheid. Verder kun je online gratis op virussen scannen op http://housecall.trendmicro.com/
heb ik ook gehad moet je gewoon de IE opnieuw installeren of de pc formatteren, tis wel ff werk maar dan doet ie het wel weer*)
IE opnieuw installeren? dat kan toch niet zomaar. en formatere ga ik ook niet doen, hijs 3 dagen oud gvd,
Kom maar, komma komma komma... Ik gebruik die browser ook al maanden, ziet eruit als IE maar dan met tabbladen. En je kunt zoveel functionaliteit toevoegen als je zelf wilt d.m.v. plug-ins. MyIE2 homepage