[XOne] probleem-->linken met mensen zonder xboxlive

Discussie in 'Games' gestart door willow, 5 aug 2004.

1. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen,

ik link 1x in de week met vrienden, zo'n 7 man ofzo...
    maar ik ben de enige met xboxlive ---> dus ook met al die patches en extra velden enzo (bv als je ghost recon, rsc2 of rainbow six 3 linkt)

ik heb soms het probleem dat ik dan niet kan joinen, dat mijn xbox niet de game vind van 1 van mijn "link maten"

is dit probleem op te lossen door mijn xboxlive account naar hun x-boxen te kopieren en dan bij hun ook die patches en extra velden enz erop te zetten.

ik snap niet dat dit zoveel problemen geeft, ik word dr gek van (ik kreeg er vanavond opeens na 1.5 uur gamen allemaal problemen dat ik niet meer kon joinen, daarna zag me xbox al helemaal geen aangemaakte games meer |:-

hebben mensen hier ook ervaring mee

harstikke bedankt alvast

gr w van schie

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Je moet je downloadable content verwijderen. zie de systemlink thread

3. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    in die threat staat er helemaal niks over mijn probleem |:-

maja zowiezo lomp dat dit zoveel problemen geeft die paches

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    \

Daar staat het beschreven hoor :eek:
    sommige mensen hebben dus updates (jij) en andere niet ... dus die kunnen niet met jou spelen ... wat je moet doen is dus die downloadable content verwijderen (...of andere moeten de downloadable content installeren)

5. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok,....

maar afg donderdagavond kon ik gewoon probleemloos "ghost recon island thunder" linken met die gasten.

toen deden we rally erin en die deed het opeens niet..terwijl ik altijd rsc2 kon linken met hun....ik heb wel afgelopen week voor die donderdag weer ff op xboxlive gezeten en is dr weer een patch gedownload volgens mij...

maja ik toen dus alles verwijderd van me harde schijf en toen kon ik nog steeds niet joinen, sterker nog, die hele aangemaakt game vond ie niet.

wij daarna weer ghost recon erin gedaan en die deed het toen ook niet terwijl die aan het begin van de avond wel deed

raar tog of niet, weet zeker dat het niet aan me netwerkkaart in me xbox ligt

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik neem aan dat ze allemaal ook de juiste versie van de game hebben ... bij sommige games werkt system link niet, omdat de 1 een us xbox heeft en de andere een pal box ...het is een vaag probleem ... misschien ligt het aan de netwerk kabels ...

7. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nee daar ligt het niet aan, ik heb alleen altijd de problemen

ik heb me xbox ook vanaf de eerste dag en hun pas een jaar later ofzo

maja ag, life goes on

Deel Deze Pagina