[XOne] probleem met aansluiten op live

Discussie in 'Games' gestart door HE-man, 21 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HE-man

HE-man Guest

Hey mensen,ff een vraagje
    ik heb momenteel een usb modem,om daarmee op x-box live te kunnen spelen heb ik een crossover ethernet kabel (rj45) nodig(ik heb n.l 2 pc s online lopen)
    en met wat voor een plugje gaat die ethernet kabel in de x-box,een ethernet kabel heeft volgens mij een grotere plug dan een gewone telefoonkabel maar die past dus niet in mijn x-box.
    Kan iemand mij a.u.b vertellen waar ik die kan kopen(op internet heb ik tot nu toe nog niets daarover kunnen vinden)?

En ik ben er over aan het denken om een ander modem aan te schaffen zodat ik de pc niet hoef aan te zetten om met de box online te gaan,wat is het beste,ik heb gehoord dat je met een multie pc modem geen router of hub nodig hebt,please talk to me

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    He-man gaarne kijken in de centrale threads (zie deze index) .. je kan bijvoorbeeld kijken bij je provider (XS4All) (nb ADSL Lite werkt niet, omdat de upload te laag is) of ics (internet delen)

in de internet delen thread vind je waarschijnlijk het antwoord op jouw vraag :)

voor de vraag over de modem/router ... deze kan je het beste stellen in de router of modem thread

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina