Probleem met afspelen van filmpjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door OPL, 5 aug 2003.

1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op mijn computer filmpjes download op bijvoorbeeld kazaa dan knipperen die filmpjes heel vaak... Ik dacht altijd dat in aan de slechte kwaliteit lag maar toen ik naar xbox.com ging om de persvoorlichting te bekijken knipperde dat filmpje ook...

Nu kan het natuurlijk nog steeds aan de slechte kwaliteit liggen maar dat leek me niet echt logisch, want dat vind ik gewoon niet echt de style van ms... Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Ik draai het trouwens af in windows mediaplayer 9

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe bedoel je knipperen, dat hij soms even stopt? Dat is omdat je het filmpje streamt. Dan moet hij even bufferen en slaat hij een stukje van het filmpje op. Hoewel, bij kazaa stream je niet, misschien ligt het aan je videokaart, of is je pc te langzaam. Heb je de laatste DivX? Probeer het eens met de DivX player.

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel echt dat het gewoon beel is effe zwart word en dan weer een frame maar dan heel snel... Ik heb een niet echt snelle computer maar ook niet langzaam (800mhz) Ik heb al gezocht naar drivers maar kan niet echt iets vinden... De nieuwe Divx speler wil ik wel proberen, waar kan ik die vinden?

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
  5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die had ik al dus dat werkt niet echt... Ik kan ook niet vinden wat voor graphische kaart ik heb... En welke drivers ik dus moet hebben....

thnx anyway ;)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    met jouw pcu zou je de filmpjes gewoon moeten kunnen afspelen.
    Ik heb hetzelfde probleem bij hele grote filmpjes zoals die van half life 2, dan heb ik gewoon te weinig ram het soepel te laten spelen, mischien is dat bij jou ook wel zo...

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou zo kunnen zijn maar wat ik dan niet snap is dat sommige grote filmpjes het wel doen... en sommige hele kleintjes doen het niet :confused:

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    mischien gebruik je dan op dat moment te veel programmas die veel ram snoepen, probeer die eens af te sluiten bijv.

9. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook geprobeerd, blijft gewoon t zelfde... Ik denk dat het aan mn drivers ligt maar k kan niet vinden welke grafische-kaart ik heb

10. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net hetzelfde probleem gehad (en het is ZEEEER irritant) maar het is na verloop van tijd gewoon overgegaan dus .. ik weet ook niet waar het aan lag ...|:- :mad:

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  11. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VANZELF??? euh dat is raar helemaal nix er aan gedaan?

12. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    nopez, niet dat ik weet... maar ik had net hetzelfde probleem. Af en toe lukte er een paar filmpjes wel ... en de andere keer weer niet. Maar nu lukt het terug allemaal :cool:

13. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohw nouw op mn laptop doet hij het wel dus ik w8 dan wel af met mn normale computer, tenzij er iemand betere ideeen heeft?

Deel Deze Pagina