1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem met Azureus?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sjorrit, 15 sep 2004.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hallo ik heb laatst Windows opnieuw om mijn pc gezet nadat service pack 2 uit kwam om even met een schone lei te beginnen.

    Na de installatie heb ik Azureus geinstalleerd, ik heb windows firewall uitgezet
    Ik heb ADSL van KPN met een speedtouch 510 multimodem, als ik nu aan het downloaden ben gaat het ten eerste rete langzaam en als ik azureus aan heb staan en ik ga internetten dat krijg ik : the connection was refused when attemting to contact ... xboxworld.nl bijv.

    Hoe kan ik er voor zorgen dat ik ten eerste weer kan internetten terwijl azureus aan staat en hoe mijn downloads sneller gaan?

    Als ik in mijn modem nat poorten wil toevoegen pakt de speedtouch het niet, bekent probleem las ik op tweakers. dus had ik op mijn vorige windows NAT manager van kpn, maar als ik die nu gebruik ziet hij mn speedtouch niet.

    Wie weet wat het probleem is?
     
  2. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij gaat deze snel dicht je kan het beter ff op de suprnova forums vragen.
     

Deel Deze Pagina