Ik heb een hele tijd geleden op mijn eerste gamertag meerdere dlc's gekocht en gedownload voor halo 3. Nu wil ik op mijn tweede gamertag, op dezelfde console, die dlc opnieuw downloaden. Mij is verteld dat dit dan gratis zou moeten kunnen maar het spel zegt dat ik ze nog niet heb en als ik ze wil downloaden kost dat me weer opnieuw microsoft points. Terwijl ik ze wel allemaal op mijn harde schijf zie staan en ik heb bepaalde achievements op mijn eerste gamertag waarvoor je die dlc moet hebben. Kan iemand mij hiermee helpen?
inloggen met je oude gamertag en de dlc downloaden.. Waarschijnlijk moet je ook transfer settings doen (als je eerst een andere xbox had)
Oké, ik had even wat moeilijkheden met het inloggen van mijn oude account, maar ik zit nog steeds op dezelfde xbox als dat ik altijd heb gehad dus als ik die mappacks download (die ik dus inderdaad al had want er staat een vinkje achter) dan is ie na 1 seconde klaar met downloaden en zegt ie dat ik hem heb. als ik dan opnieuw inlog op mijn nieuwe account zegt ie weer dat ik ervoor moet betalen
Je moet hier heen gaan en de instructies volgen (inloggen met je oude account op je xbox en op de site) DRM Transfer Tool at Xbox.com : http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/ Daarna de content nog een keer downloaden met je oude account