1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

probleem met dingen downen van inet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xlord, 23 mei 2005.

  1. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb sinds al hele lange tijd problemen met downloaden van sites.
    als een normaal persoon op rechtermuisknop klikt staat er ergens opslaan als tussen.
    als ik dat doe stond er eerst download with shareaza, dat programma staat nu al vet lang niet meerop me pc want het programma werkte niet.
    als ik nu op rechtermuisknop klik staat er helemaal nix meer over opslaan als of downloaden met.....
    weet iemand hoe ik weer normaal dingen kan downloaden van een site?
    please help deze hopeloze gamer :D
     
  2. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg jy niet meer de keuze 'doel opslaan als'?
    meestal als je op een link klikt kun je meteen downloaden.
    ik heb hier overigens niet heel veel verstand van, ik weet alleen hoe je de dingen uit het menutje kunt halen, niet hoe je ze er in kan zetten.

    Probeer anders IE opnieuw te installeren (ik gok maar wat)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ga naar Deze Computer --> Extra --> Map opties --> Bestandstypen -->
    Vindt het bestand dat je niet kan opslaan, selecteer het en klik op geavanceerd. Kijk of er een vinkje staat bij "openen na downloaden bevestigen". Zo niet, vink het aan. Doe dit bij elk bestands type dat niet werk.

    Browser restarten en kijken of het werkt.
     
  4. scworld

    scworld Splinter Cell World

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er restricties staan ingesteld (voor naakt/geweld/taal etc of hele websites geblocked) is "Doel opslaan als" uitgeschakeld. Kostte me flink wat tijd om uit te vinden.

    EDIT:
    Zet de restricties uit als je het eventuele wachtwoord hebt en de opties verschijnen weer (als het goed is).
     
  5. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    heb allebij geprobeert lukt niet.
    @langejan: er staan super veel bestandstype, maar bij sommige staat [geen] en heb geen idee met welke programma ik het moet openen, want dat moetik dan kiezen.
     

Deel Deze Pagina