Probleem met DOA4 en GRAW

Discussie in 'Algemeen' gestart door OMD-2, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OMD-2

OMD-2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw hier dus hang me niet gelijk op aan de hoogste boom asjeblieft. Heb de search functie gebruikt maar helaas mijn problemen niet kunnen vinden.

Ik heb sinds gister een 360 met DOA4, PGR3 en GRAW nou wil het zo zijn dat DOA 4 helemaal niet reageerd op me controller :'-(
    Hij start het spel dus op maar kan daarna niets meer doen en het spel loopt door to er staat Press Start en daar reageert ie dus niet op. Heeft iemand enig idee? het spel heb ik niet nieuw gekocht.

Met GRAW erger ik me dood aan dat het spel niet vloeiend loopt. In de single player hakkelt het spel voort waarin ik in de multiplayer dus geen last van heb.
    het is niet echt dat het schokt maar als je de snelheid in streepjes en pijltjes neer zou zetten krijg je zoiets: -->----->-->----->-->----->-->----->--> enz. dus vloeiend is ----- wat langzamer is --

kan iemand mij misschien advies geven anders breng ik me 360 namelijk terug naar de winkel. PGR3 doet het vooralsnog zonder problemen.

alvast bedankt _O_

2. Rovak

Rovak Guest

Zet em om Pal 60 ;)

3. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zet je controller aan:+(voor doa dan)

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

idd check of je groene lampje brand op de controller (anders even de middelste knop indrukken):+

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het staat gewoon op het doosje hoor dat je xbox op pal 60 moet staan. Alleen dan werkt DOA4.
    Dit probleem is al zooo vaak voorbij gekomen. :+ Maar goed, dat je het niet kon vinden hier, dat kan natuurlijk gebeuren. Gewoon de video-instellingen van je xbox veranderen en klaar is kees. :)

*closed

Laatst bewerkt: 2 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina