hey ik krijg me xbox niet aan draadloze netwerk thuis gehangen. en ik weet gewoon niet waarom het niet lukt. hij kan geen verbinding maken ofzo. wifi adapter heb ik gewoon goed aangesloten (op de achterkant van de xbox geklikt en het usb draadje in de usb poort aan de achterkant van de xbox gestopt). eerst dacht ik nog dat het aan de signaalsterkte lag dus ik heb het ook nog een paar keer geprobeerd door mijn xbox pal naast de router te zetten zodat het signaal wel maximaal moest zijn. maar helaas ook toen kreeg ik hem niet verbonden. weet iemand hier misschien raad mee? ik hoor het wel, groetjes Pascal
Pascal, allereerst welkom. Het is helaas niet zo dat de draadloze internet adapter van de Xbox360 een plug & play apparaat is. Ikzelf ga je het verhaal nu niet uitleggen omdat we een prachtig algemeen topic hebben voor problemen zoals de jouwe: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652 En dat topic was nog geen 3 plaatsen boven deze. In de beginpost wordt eigenlijk al alles uitgelegd maar als je er echt niet uitkomt kun je altijd je vragen daar plaatsen. Het heeft waarschijnlijk te maken met je router instellingen.