Yo, ik heb een probleem. Ik heb een ATI Radeon Mobility 9000, de drivers hiervan wil ik graag updaten maar dat is bijna onmogelijk. Volgens www.ati.com moet ik bij de leverancier van mijn laptop zijn, in mijn geval is dat Sky. Dit omdat ik niet de gewone catylist (ofzo) drivers kan gebruiken die je hoort te gebruiken als je een Radeon kaart hebt in een vaste pc. Dat klopt ook want als ik die drivers wil installeren op m'n laptop met de mobility kaart krijg ik een error. Ik heb al gezocht en ik kwam bij een reactie terecht van iemand die z'n driver heeft ge-update via asus.com, waarschijnlijk was het merk van z'n laptop dus asus, maar als ik op www.sky.com kijk dan zie ik nergens een driver update voor radeon mobility cards. Ook vond ik ergens een reactie van iemand dat je via --> dhmodtool 1.2 op je laptop wel gewoon gebruik kunt maken van catylist drivers. Hmm weet iemand hoe ik ze nou kan updaten? Alvast bedankt!
Ik weet niet of het werkt, maar probeer't maar'ns http://drivers.softpedia.com/public/download/1/1-785.shtml
hmm ik heb dezelfde video kaart alleen mijn notebook is van de targa en die hebben wel een update. Als ik jou was zou ik eens kijken naar je versie drivers. Bij mij is dit: 6.14.1.6307 (bekeken via apparaatbeheer) als jouw drivers ouder zijn zou ik eens kijken op www.targa.co.uk succes.
Ik had dit probleem met mijn Sony VAIO. VAIO releasede zelf drivers op hun site die het wel deden, terwijl het installeren van de standaard drivers van de ATI site het niet deed.
Mja, bedankt voor de hulp iedereen maar op veel sites moet je een serial nummer of iets dergelijks geven van je laptop/desktop whatever en die heb ik niet aangezien ik 'm bij Sky gekocht heb... Maarja ik heb het toch gedaan via een site die Radeon Omega drivers verschafte, helaas kreeg ik door de driver update geen verbeteringen in spellen, Far Cry deed het nu wel maar je moet niet vragen hoe, en prince of persia had ineens texture problemen. Dus ik hou 't maar bij de oude drivers en speel dan maar niet de nieuwste games op m'n laptop. Nogmaals bedankt voor de moeite!