Probleem met DVD Drive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door koenbussum, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koenbussum

    koenbussum Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Help! Mijn DVD Drive doet het niet goed. Als mijn xbox360 uitstaat springt de dvd drive aan en de xbox zonder dat ik hem zelf aanzet. De ring of light geeft geen rood aan alleen maar groen. Verder kan ik hem niet terug in mijn xbox krijgen want als hij(dvd drive) open staat en als ik dat op dicht doen klik dan gaat hij tot de helft en dan gaat hij (dvd drive) weer terug naar buiten

    Wat moet ik doen??
    Restten heb ik al gedaan maar dat werkte niet.
     
  2. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste: stel je vraag voortaan in het daarvoor gemaakte topic

    ten tweede: stuur je Xbox naar MS op ( meer info in het daarvoor gemaakte topic)

    EDIT: sorry als het wat onaardig overkomt. Welkom op het forum
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    He welkom op het forum, ik zag al dat je je vraag een topic gesteld had maar mensen gaven geen antwoord dus ik kan wel begrijpen dat je een nieuw topic opent omdat je graag snel antwoord wil hebben op je vraag ( wil ik ook altijd) maar heb geduld of iemand anders in het "problemen met je xbox topic" je een antwoord geeft, want waarschijnlijk wordt daar je antwoord snel gegeven en deze gaat waarschijnlijk op slot. Maar je kan volgens mij het beste je Microsoft opbellen wat er misschien aan de hand is. :)
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie dat je je vraag al in het Problemen/Defectentopic hebt gesteld én dat je vraag daar ook al beantwoord is. :) Daarom ga ik deze thread op slot gooien en gaan we hier verder.
    Het lijkt mij dat je Eject-knop simpelweg kapot is. Zoals Steel Dogg je al vertelde, je moet Microsoft bellen en die repareren je Xbox.

    En ook namens mij welkom op het forum!:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina