probleem met fifa 2005!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door chr0nix, 28 nov 2004.

1. chr0nix

chr0nix chr0nix

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan alles buiten mijn carreer met fifa 2005 opslaan, er komt altijd hetzelfde bericht carriére opslaan is mislukt/unable to save carreer, :'-( kan iemand mij dit probleem helpen oplossen???

Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ea of microsoft bellen, of teruggaan naar de winkel

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verplaatst naar Help/Cheats.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    HD niet vol? Lijkt me niet het probleem, maar weet niet hoe groot een career save game van fifa 2005 is.

5. chr0nix

chr0nix chr0nix

Leuk Bevonden:
    0
    Hd = al opgekuist, er staat total 50000+ blocks available 50000+ blocks dus dat is het niet, maar morgen ga ik weer naar de winkel waar ik het spel heb gekocht, misschien kunnen zij mij helpen en anders laat ik het spel inwisselen (dat lijkt me het beste)

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorrie ik weet het antwoord!! :D

Kijk, als je begint met opslaan als hij op Nederlands staat maakt hij een savefile aan onder: carriëre. T gaat blijkbaar fout met die 2 puntjes op de e... Dus om het op te lossen, start hem op in het engels, begin een nieuwe game. Sla hem op. Dan kan je hem gewoon eventueel openen in het nederlands, hij heeft nu iig niet die 2 puntjes op de e... Twerkt echt :) Doe maar.
    Niet inwisselen, daar heb je niks aan, dit is de oplossing, lompe bug van ea ;)

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, is een bug van FIFA 2005. Staat ook op de helppagina van EA. Kijk eerst op dat soort sites voordat je hier komt ;)

Deel Deze Pagina