Als ik naar de gamen is Surround/dolby digital ga en dan naar de pagina 26 loopt mijn internet vast (die pagina dan). Ik heb dit toen op school geprobeer maar daar liep i ook vast,dus het lag niet niet aan mij. Nu wil ik weten of mensen dit ook hebben en of het aan het forum ligt. Ik krijg iedergeval steeds een foutmelding als ik naar die pagina wil,om wat teksten na te lezen.
Bij mij in het begin even, maar het komt door een javascript op die pagina! Maar waar dat script dan zou moeten zitten IEts met die foto's waarschijnlijk
ie7 toevallig? die zegt bij mij na een poosje, dat een java script de boel traag laat lopen, en geeft een keuze om het te stoppen of doorgaan, bij stoppen werkt de pagina gelijk perfect //edit spoiler tags werken met javascript, volgens mij komt het dus door een combi van spoilertags, verkleinde foto's/png..
Ik kon het topic niet nalopen om te kijken wat er aan de hand was, Omdat ie vastliep Zelfs met FF/Maxthon/Opera en weetikwat.
Hier loopt ie ook vast, nadat de foto's van die surround dinges zijn geladen... Ik gebruik gewoon IE 6.
Same here, maar maar goed ook iel ranzige foto.. Op elke pagina die "vastloopt" heeft zit een spoiler tag met een plaatje erin..