Ik heb net anno 1503 aangeschaft, want het was oud en ik dacht........ waarom ook niet! Maar nu bij het installeren gaat het meteen fout. Als ik de disc in m'n computer stop, dan kan hij de setup niet openen en dan staat er deze fout melding: "Fout bij ontleden van opdrachtregelargumenten of het lezen van setup.ini: Interface wordt niet ondersteunt". dus weet iemand wat ik hier aan kan doen? want ik heb eigenlijk geen flauw idee wat dit inhoud...
disk is schoon, en ik heb gewooon windows xp.... bij mijn andere slomere computer (voldoet net aan de minimum systeem eisen, dus daar loopt die niet zo snel) doet het install menuutje het gewoon wel! maar misschien iemand enig idee?
Anno 1503 werkt onder XP, ik heb hem ook, en hij doet het hier prima. Ik denk dat de CD beschadigd is, probeer hem om te ruilen en probeer het dan opnieuw. Waar heb je hem gekocht btw?
ehhhh ik heb nooit gezegd dat ik geen windows xp heb... mare, het ligt gewoon aan mijn computer, want ik heb hem dus gewoon geinstalleerd op een andere computer... daar doet die het wel (maar die computer is gewoon te oud en dus vrij traag (heeft welliswaar windows xp)) cd is dus ook niet beschadigt... (bij bol.com gekocht voor 10 euries) maar het ligt dus aan mijn computer en niet aan de disc...
Download CloneCD ff, dan een image maken van je Anno 1503 CD, vervolgens die image mounten met Daemon tools en instaleren maar. Ja, érg omslachtig allemaal maar dit werkt vaak wel goed als er een (kleine) beschadiging is op de CD of iets dergelijks...
Thx voor de tip, maar m'n broer heeft het al soort van verholpen, hij heeft de folder op de slome computer gewoon gekopieerd (waar die dus in geinstalleerd staat) en op de andere computer geplakt, dus nu staat die daar ook gewoon werkend. Toch bedankt voor jullie hulp!