Probleem met internet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Goldfish, 26 jan 2005.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb thuis een netwerk van 3 computers, 2 gaan met kabel naar de router en 1 is draadloos.
    Wat is er gebeurd: op 1 van de pc's die met kabel zijn verbonden, had ik zonet Adaware gezet. Dus ik draai even een full scan, krijg ik ineens een System shut down scherm, met een klok erbij die 1 minuut aftelde. Dus ik alles afsluiten, pc ging dus automatisch uit, weer opgestart.
    Ik adaware weer aanzetten, WEER die teringmelding. ik vond het toen wel erg verdacht, dus ik heb adaware er gelijk afgegooid, maar nu krijg ik geen toegang tot internet meer, de verbinding met de router is er, maar de toegang is beperkt, of niet toegestaan ofzo.

Ik klik daarna met mn rechtermuisknop op dat netwerkicoontje, klik op status, en daar stond nog een keer de beschrijving van het probleem, plus een knop: HERSTELLEN.
    Dus ik weer klikken, kan het hele probleem niet opgelost worden omdat mn IP niet vernieuwd kan worden ofzo. ik word aangeraden contact op te nemen met de netwerkbeheerder.

ik heb geen flauw idee wat ik moet doen, alstblieft, help.

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hetzelfde... je krijgt deze foutmelding hè?

dat is dezelfde foutmelding als bij het blastervirus... alleen ik denk niet dat het ook daadwerkelijk het blastervirus is, maar een conflict tussen Ad-aware en windows (ik had het namelijk ook bij adaware)...

laat Ad-aware zijn scan afmaken en wanneer je dat shutdown scherm krijgt type je bij start/uitvoeren shutdown /a (met dank aan M Master ;)). Kijk dan of je internet het weer doet...

zo niet... dan kun je met een ander pc deze blaster virus removal tools downloaden en op die pc zetten (via het netwerk of met floppy/cd whatever)

je kan ook proberen al je firewalls uittezetten en kijken of ie het dan weer doet...

werkt dit allemaal niet dan weet ik het ook niet en zul je waarschijnlijk een oud herstelpunt moeten gebruiken om je pc weer in orde te krijgen...

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    heel erg bedankt, zit nu op school, zal het straks ff proberen.

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    heb mn pc net maar ff naar een herstelpunt gebracht, en alles werkt weer :)

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad het verstandigst en makkelijkst :)

Deel Deze Pagina