probleem met intikken van codes van Cds

Discussie in 'Algemeen' gestart door NasieHap, 15 sep 2003.

1. NasieHap

NasieHap Dark-Elf

Leuk Bevonden:
    0
    er staan cheats op www.cheatplanet.com voor conflict: Desert-Storm. dat je in multyplayer of oneplayer, een code moet invoeren om de cheat mode te openen voor de code's.

Maar dat lukt niet :'-( lukt die cheat wel bij jullie??

als t wel lukt pllllzzzz zeg t aan mij hoe je dat deed :).
    alvast bedankt

GROETEN: de enigste lekkere nasie-hap

2. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt wel (heb het ook gedaan :eek: )

Je bedoelt deze?????:

Get Cheat menu

Go to the Single, Multi Player Screen and press X, X, Y, Y, Click Left Analog Stick, Click Left Analog Stick, Click Right Analog Stick, Click Right Analog Stick, L Trigger, L Trigger, R Trigger, R Trigger. Now look in the options menu for the menu

Het werkt zo, als je CDS opstart moet je in hebt begin menu (dus als je single player, options, multi player ziet) de options menu OPLICHTEN (dus niet ingaan) en de code invoeren. Als je het goed hebt gedaan zal de single player oplichten. Nu kun je dus de single player kiezen (of multi player) en als je in het spel zit, moet je op start duwen, naar options gaan en daar staan een paar cheats, die je kunt activeren.

3. NasieHap

NasieHap Dark-Elf

Leuk Bevonden:
    0
    ooow oke, bedankt :) ik d8 dadt je in de multyplayer de code moest intikken oke bedankt :)

4. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    No problemo,

dat dacht ik eerst ook, heel vreemd opkijken als het weer niet lukte :)..... maar ik had ergens gelezen dat het zo moest, stond het wat duidelijker dan hier. :)

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    en dit zou ik nou zo graag op mail gehad hebben, als je een cheat niet kan vinden op onze site en je vind er toch een mail hem dan please naar cheats@xboxworld.nl

6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    owh, ik heb hem nu :+

7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Stond deze dan nog niet op de site????? hmmm, wist ik geeneens :eek:, anders had ik hem wel gestuurd :).

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mmm, *offtopic* Volgens mij wordt/werd de cheatssectie redelijk verwaarloosd. Een kennis heeft meerdere mailtjes met cheats/bevestigingen van bestaande cheats gestuurd waar niets mee gedaan is. Zelf betrouw ik ook niet zo hard meer op de cheatlink omdat deze naar mijn mening/ervaring toch redelijk veel onjuiste cheats bevat: | Begrijp dat alles moeilijk te controleren is, maar toch. Hopelijk (is dit) veranderd [dit nog].
    Greetz

Deel Deze Pagina