Probleem met laden van autosave's

Discussie in 'Algemeen' gestart door NecroSadistic28, 30 apr 2006.

1. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een aantal dagen geleden dat Umbra vrouwke afgemaakt in één van de Ruins bij Imperial City. Nadat ik al d'r shit opgepakt heb deed ik ffkes een "wait" van een uur en kon ik er weer vandoor. Toen ik buiten kwam werd ik afgemaakt door een viertal wezens uit Oblivion dus moest ik weer laden. Vanzelfsprekend probeerde ik die autosave te laden die door de "wait" gemaakt was. Ik krijg het laadscherm gewoon te zien, het balkje loopt vol maar hier houdt het ook op. Op het eind wordt het scherm zwart en zie ik heel vaag het laad schermpje in de achtergrond. Als ik op start druk hoor ik het "pause" geluidje en ook kan ik in het menutje op en neer gaan maar het scherm blijft gewoon zwart en ik kan dus nix doen. Dit is ongeveer 5 keer bij die savegame zo gegaan tot ik opgegeven heb en gewoon de normale save van een uur voor die autosave geladen heb. Nu is het een tijdje goed gegaan maar vanmorgen begon de zeik weer tijdens een quest van The Dark Brotherhood. Ik moet een of andere gast een flesje poison laten zuipen in een fort, ook die autosave doet zo achterlijk en alweer is de laatste manual-save een uur van te voren.

Weet iemand misschien waar ik hier mee te maken heb? Het is zwaar frustrerend bij een game als Oblivion. Alle feedback gewaardeerd!

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Je moet gewoon altijd een normale savegame maken voor dat je er binnen in gaat en ook een save game maken als je al heel ver bent in een grot. Zo krijg je geen problemen.:)

3. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat werk idd het beste, maar dat leer je ook wel door de game heen.
    ik moest laatst martin naar dat fort bij bruma brengen, ondertussen viel een wolf me aan, ik doodde die wolf maar raakte toen het paard van jaufre ook en die vielen me toen dus aan. die mag niet dood dus ikke laden, is mijn laatste save 1 van 2uur terug en dan baal je

4. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Ik las zojuist op het Oblivian forum zelf dat dit een groot probleem is voor een redelijk groot aantal gamers. Mensen hebben er op PC en 360 last van. Het gaat schijnbaar om autosaves in caves, ruins, huizen etc. Ik wilde een uurtje geleden een autosave in Ill Omen laden, die bleef hangen. Toen probeerde ik de manual save die ik buiten de deur gedaan heb en die deed het wel. Vind het maar gare shit, Bethesda geeft schijnbaar ook nergens antwoord op. Lekker kut van die gasten...

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb daar nog nooit last van gehad :confused:

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook nog nooit.

7. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vraag niet wie of wel er ooit of nooit last van heeft gehad, dus het is vrij nutteloos om dat hier neer te zetten, het helpt namelijk helemaal nergens mee. Ik zou het op prijs stellen als vanaf nu alleen gereageerd wordt met topic-specifieke feedback.

Thanks.

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb net het omgekeerde meegemaakt, hij wou mijn saves niet inladen maar nam altijd mijn autosaves. En daar zat dus een bug in (painting Quest - geen huisje - geen uitgang uit het schilderij...)

ondertussen heb ik mijn les geleerd en heb ik al een goede 190 saves op mijn hd staan :p (en die blijven er staan tot ik het spel uit heb, voor alle zekerheid)

Deel Deze Pagina