alles is veel te snel ( snellen dan normaal ) bijv , in het menu van de xbox , als je naar audio wil da gaat dan ongeveel 2x zo snel dan anders , en in het spel tony hawk 4 rijden ze ook veel te snel ( ik ben naar een lan party geweest en een paar keer op internet , meschien dat da daar aan ligt, wie weet wa ik moet doen ?
het menu van de xbox daar kan je 3 dingen kiezen , als je 1tje naar onder gaat , dat gaat dan ongeveer 2x sneller dan normaal. en met het spel tony hawk pro skater 4 , daar gaat het skaten sneller dan normaal , ik heb alle savegames der al af gegooid , maar het mog nie baaten
sorry hoor maar ik snap t nog steeds niet... hoe kan ie nou op dubbele snelheid lopen? heb je een sooper dooper boxje j/k Tel.: 0800 023 3894 e-mail: supxbxen@microsoft.com
nee hoor, ik heb m zo gekopieerd van de support page van www.Xbox.com EMAIL Ontvang antwoorden direct in uw Inbox. Email uw vraag naar ons Customer Care Team. (E-mail support is beschikbaar in het Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans). email uw vraag naar = mailtoupxbxen@microsoft.com