Als ik MSN opstart, dan logt ie wel nog in, maar de cursor (die blijft maar laden met dat zandlopertje) en kan niks doen in MSN (gesprek openen etc.). En messenger 4.0 opent helemaal niet. Kan iemand helpen?
kijk je op www.download.com of je daar msn 6 nog kunt vinden. En anders is je windows gewoon naar de klote en moet je je pc formateren.
Mijn PC is niet naar de klote, heb dat al eens eerder gehad en na 1 of 2 dagen deed ie het weer gewoon :{
Nou dramatisch zal het wel niet zijn Tijgernootje ... Ik had laatst ook zoiets, maar dan zonder dat van die cursor. Ik heb toen gewoon alles verwijderd en opnieuw geinstaleerd met een of andere patch derbij. Ik kon hem wel gewoon openen met de Msn Explorer (Windows Xp)
Volgens mij, als je oudere versie's hebt verwijderd, en je download bijv. MSN 5.0, als je die dan geinstalleerd heb en op gaat starten, krijg je dan een schermpje met daarin: Er is een hogere versie beschikbaar, download deze om verder te gaan, maar daar heb jij nu ff niks aan, als je Windows XP heb zou ik ff doen wat MIK€Y zei.
Met die oude versie of windows messenger heb je nooit problemen maar tegenwoordig die nieuwe versies lopen mank van de problemen en de kinderziekten. Met die achterlijke alles moet-zo-interactief-mogelijk-zijn-trends. Messenger service... iemand een bericht sturen..., dat is alles, moet ik heus geen keuze hebben uit 100 debiele gele icoontjes, aanbod van een reeks spelletjes, interactieve tabs, kantafbeeldingen, flashy achtergronden en alles erbij. Ofwel een messenger classic optie zoals je die bij windows xp hebt.. Nja waarschijnlijk ben ik de enige die er zo over denk, maar die nieuwe msn's worden naar mn mening gewoon slechter.