[PC] Probleem met NFSU 2

Discussie in 'Games' gestart door Eduard888888, 23 nov 2004.

1. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,

Ik heb sinds vandaaag Need for speed underground 2 voor de pc. Instaleren en alles ging goed. Alleen nou heb ik een probleem. Als ik de detail hoger zet dan wordt verdwijnd als het ware alle kleur uit m n scherm, ik zie alleen nog de lampen van de auto s en lantaarnpalen? en als ik het detail level in het midden laat staan is alles goed, het is alleen iets te lelijk :p .

Mijn syteem is:

Amd athlon xp 2800
    512 intern geheugen
    Ati radeon 9800 pro 128 mb

15 inch scherm(weet niet of dit iets uitmaakt)

Kan iemand mij vertellen wat er mis is?????

2. Shumi NL

Shumi NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het verkeerd geinstalleerd:confused: je weet maar nooit
    je kan proberen het opnieuw te installeren. kan nooit kwaad

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is er een patch te verkrijgen voor je videokaart, of voor het spel die het probleem verhelpt.

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet wat jouw probleem is. Datzelfde probleem heb ik ook gehad. Je moet de nieuwste drivers downloaden voor je videokaart. www.ati.com Mochten de gewone cathalyst drivers het niet goed doen. Ga dan naar www.tweakers.net en dl daar de omega cathalyst drivers voor je videokaart. Als het goed is doet nfsu het gewoon goed daarna en kun je alle detail op hoog zetten.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook gehad, weet niet waar het aan ligt.
    Ik heb het opgelost door de resolutie op 1024..... te zetten en de details niet al te hoog te zetten.
    Eigenlijk kan m'n PC dat makkelijk aan (alles op het hoogste) maar dat lukt op een of andere manier niet helemaal.
    Ik heb Ati Radeon 9800pro 128 mb, 3.0 Ghz, en 1024 mb DDR.

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou wel een hoger detail moeten kunnen halen. Ik heb een Radeon 9000 en haal het middelste detail ook nog op 1024. Daarna wordt die ook zwart. Heeft volgens mij niet zo veel met drivers te maken want ik heb gewoon de nieuwste maar gewoon of die het aan kan.

7. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nergens problemen mee allen met de kut circuit opdracht egt die races haat ik echt zoo erg :mad:

mare je moet even de laatste updates voor je videokaart down. dan doet hij het wel ;)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb dat ook gehad en bij mij lag het aan de antialising in het spel. Porbeer dus alles op hoog te zetten, maar zet bij advanced wel ff de antialising helemaal uit, dan werkt het.

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als je tftje het moet je niet de resolutie al te hoog zetten. Een patchje van je videokaart doet vaak ook wonderen. NFSU2 ziet er bij mij ook wat minder uit dan deel 1 maar neem er genoegen mee.

10. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neem nou maar gewoon van mij aan dat je alleen je drivers hoeft te updaten. That's it. Heeft niks met antiathlising en dergelijke te maken of met je beeldscherm. is puur en alleen je videokaart. Ik heb namelijk dezelfde kaart en na het updaten van de drivers kun je zo alles op high zetten.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik ook, maar als je hem niet wilt updaten moet je je antialising veranderen. Ik had het met mn oude update namelijk ook

12. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    ah ja het was inderdad het antialising dat niet omhoog kon maar ik zal even nieuwe updates downloaden. Bedankt!!

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb zoiets met fifa 2005 allemaal strepen door me beeld :confused:

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik had het met een 9800pro, probeer bij advanced light trails en motion blur uit te zetten.

15. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Het was inderdaad dat ik een nieuwe driver moest instaleren, nou werkt ie weer perfect, bedankt allemaal!, deze kan dicht.

Deel Deze Pagina