Ik heb het volgende probleem, als ik een link op een site aanklik is het nieuwe venster steeds op het kleinste en moet ik het telkens maximaliseren om het te bekijken. Kan mij iemand helpen, zodat het nieuwe steeds gemaximaliseerd is als ik de link open. dank bij voorbaat
In plaats van het venster te maximaliseren pak je hem vast bij de hoek en rek je hem helemaal uit. Dan sluiten en dan moet het weer goed zijn =)
Heb ik ook wel gehad op mijn oude PC. Volgens mij moet je gewoon alles maximaliseren en dan explorer/windows herstarten? Er is nog niet echt een oplossing voor in IE.. Je moet een beetje blijven proberen en als het niet werkt kun je altijd http://www.jiisoft.com/iemaximizer/download.htm proberen. hiermee worden ook al je vensters groot, maar het is wel een programma.
hehehe...rek nou maar gewoon je venster uit tot het juiste formaat (dus NIET maximaliseren, maar uitrekken!) en dan moet het gewoon weer goed zijn Werkt bij mij altijd.
Ja idd, gewoon 1 venster maar opstarten. Deze groot maken door de hoekpunten naar buiten te trekken. En dan afsluiten. Vanaf nu zijn ze weer goed