in de missie dat je 2 gegijzelden moet bevrijden(man en vrouw) in curacao( Island Estate) weet ik niet wat ik moet doen wanneer ik ze beiden heb gered. Ze zeggen dat ze me dan komen ophalen. Moet ik blijven wachten op de plek waar ik de man bevrijd heb of moet ik ergens anders naar toe lopen. alvast bedankt.
Gewoon rustig blijven wachten, op een gegeven moment komen er een aantal terroristen op je afrennen, die maak je af, en dan komt de heli je ophalen...
Ik heb die level ook een keer gedaan en een keer gehad dat ik alle vijanden afgeschoten had, maar die helicopter kwam maar niet....Wel 100 keer het hele level doorgelopen...maar geen enemy over.... Uit ellende maar opnieuw gedaan. Uiteindelijk lukte het me dus wel.
Daar heb ik ook last van gehad, kan een keer gebeuren De game zelf is onzettend goed. Ik vind de game op de PC wel veel leuker omdat het moeilijker is om de vijanden uit teschakelen. Groetjes, Dolby
dat level is smipel mar je moet gewon bij de deur opening gaan staan en de lopen er teroristen op die balkonen en zo die moet je neerachieten en dan komt er een heli je halen.
Het is ook een simpele level, maar het gebeurd wel eens dat je alle vijanden gedood hebt en dat de heli maar niet wilt komen. Ondanks dat je het geluid van de heli hoort. BTW, leer eens je spelfouten eruit te halen voordat je op SUBMIT klikt.