Ik heb de laatste twee dagen een probleem. Zodra ik op een server zit, en de eigenaar sluit hem af of ik krijg een ban of de verbinding wordt verloren, dan hangt de game. Ik krijg een zwart beeld en hoor alleen nog maar vage geluiden. Dit probleem heb ik pas sinds twee dagen, daarvoor was er niks aan de hand. Mijn vraag is, ligt dit aan mijn Xbox of aan de game? Heeft dit misschien te maken met de Barn content download? Ik snap er echt helemaal niks van, maar het gebeurt echt continu. Dit maakt het haast een onspeelbare game. Graag jullie gedachten of liever, oplossingen.
als het aan je xbox ligt dan moet het bij meerdere games zo zijn.. voor de rest kan ik je niet helpen want ik heb de game niet
Ik heb het ook. Bij mij gebeurde het aal voor dat nieuwe barn level dus ik weet 100% dat het daar niet aan ligt. Heel veel anderen hebben dit ook dus ook aan je xbox zal het niet liggen. Lees anders ff het forum van wolfenstein door op http://www.xbox.com Daar staan heel veel andere verhalen over hetzelfde probleem. Fijn weekend daar.
Is al vanaf het begin zo! Bij iedereen... shit happens... programmeerfoutjes ofzo... nou en?!?! Veel mensen hebben er last van... ligt niet aan je xbox, verbinding, provider bla bla bla etc. Live with it!
Ik heb even zitten uitvogelen. Als de game vraagt om op "A" te drukken je drukt op "Start" heb ik geen problemen. Op deze manier stort het in ieder geval minder. Maar nog steeds vind ik het erg lacks hoe activision reageert (in een mail die ik van ze ontvangen heb) We are aware of this issue and are looking into the cause. Currently, there is no fix for this.
Misschien binnenkort een patchje, maar ze hadden het kunnen voorkomen. Ik heb het nu ook tijdens het spelen, 1x gehad. dan blijft mijn mannetje in de lucht hangen, ik hoor iedereen nog wel, en kan ook praten. een beetje vaag. dan moet je weer je XBox opstarten. Dit hoorde ik gister trouwens 4x. dus dit zal ook wel een bekend foutje zijn. iemand hier nog problemen mee?
Jah vysio. Ik heb het ook wel eens als de server weg gaat. Dan moet je op A drukken en dan krijg je soms zwart beeld.
Is gewoon een foutje RTCW loopt erg vaak vast bij mij, heb m'n Xbox sinds 16 maart 2002, en hij was tot ik RTCW kocht nog nooit vastgelopen, met geen enkel spel. Hij is nu met RTCW al 4x vastgelopen :{ Tijd voor een patch imo.
'Gewoon een foutje' - Dat soort foutjes gaan er bij mij echt niet in. Heb het zelf gelukkig maar één keer gehad.
Nee ik bedoel als ie echt vastloopt. ik ben dan de enige die vastloopt. anderen niet. die kunnen gewoon verder spelen, ik kan ook neit op A ofzoiets drukken. ik moet echt perse gelijk opnieuw opstarten.
Tis idd een beetje vaag. Maar je moet eens proberen om even een tijdje te wachten als de ''owner'' de match sluit of als je er uit gekickt wordt. Als je na een paar seconden op A drukt, dan ga je als het goed is weer naar het gewone scherm. Probeer maar eens, het lukt bij mij wel!