Probleem met tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Alternate, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Alternate

    The Alternate Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi forum leden\o/

    Ik heb helaas een kapotte tv. Het is een oude phillips breedbeeld tv die ooit beneden in de woonkamer heeft gestaan en die naar mijn kamer is verplaatst ivm een nieuwe tv beneden. Nou is helaas de breedbeeld tv die bij mij naar boven is gegaan kapot. Dat wil zeggen dat ik een nieuwe nodig heb voor tv kijken en mijn xbox spellen. Maar ik heb vaak al problemen gehad met de aanschaf van een tv. En daar kan ik dan vele xbox360 spellen niet op spelen. Als voorbeeld gears of war. Je tv moet iets van 60hz hebben ofzo heb ik ooit gehoord. of pal 60 ik weet tog niet wat het allemaal betekent. Maar ben dus ooit bij 2de hands shop geweest (Want we zijn niet zo rijk hiero) en gevraagd naar een tv met 60hz ondersteuning. Tv mee naar huis genomen. Maar vele spellen willen er toch niet op werken. Kan iemand me nu voldoende toelichten waar ik op moet letten met de aanschaf. Alvast bedankt.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet je xbox ook op 60 Hz. instellen hè, je tv hoeft dat slechts te ondersteunen.

    Laatste tabblad, display settings.
     
  3. The Alternate

    The Alternate Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ik oowk. Dus dan vraag ik aan de winkelier voor een tv die 60hz ondersteund. Doe ik zoals eerder al genoemd bijvoorbeeld gears of war in mijn xbox360. En dan stel ik 60hz in me xbox, ik weet niet precies meer hoe die optie heet. maar ja dat is inderdaad bij display settings. En als ik dan wil spelen krijg ik allemaal strepen door me beeld. Dan moet ik eerst me xbox resetten om het ongedaan te maken. En als ik dan microsoft opbel voor xbox service enzo dan krijg ik te horen dat dat betekent dat de tv dan geen 60hz ondersteund. Dus hoe weet ik nou of ik een tv koop die 60hz wel ondersteund. Want van de winkelier moet ik het niet hebben. Miss is het omdat die 2dehands winkelier gewoon een gore zwerver is. Maar hij geeft me dus wel een tv met de belofte dat het 60hz ondersteund terwijl de tv het dan bij het spelen klaarblijkelijk toch niet ondersteund. Maar het is geen afpersing want we konden wel elke keer de tv terugbrengen. Heel vaag dus allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Neem anders gewoon een keer je 360 mee en test het uit! Grote kans dat als het om een mooie TV gaat die voor de verkoper aardig wat commisie kan opleveren hij het wel goed vindt, en er van uitgaand dat het een klein zaakje is, bij MediaMarkt zie ik dat niet zo snel lukken.

    Anders koop je gewoon een goede LCD-TV die gewoon door veel gamers wordt gebruikt, zoals de LE26R81B, LE26S81B, of natuurlijk van een groter formaat.

    Ook moet je bekijken wat voor functies je wil hebben: wil je high-definition op je TV, of niet? Gewoon allemaal keuzes die je moet maken, waarbij mensen je in de winkel en op internet kunnen helpen.

    Ik raad je daarom aan om even naar het LCD-TV topic te gaan: klikje!
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina