Hey allemaal, Ik heb onlangs een Xbox 360 4GB gekocht. Was aanbieding, dus geen grote harde schijf. Maar ik dacht handig te zijn en een 16GB USB-stick erbij te kopen, is voor mij dan genoeg ruimte. Die stick vervolgens netjes geformatteerd via de Xbox, maar telkens als ik de Xbox opnieuw opstart zijn alle gegevens van die stick weg. Hoe kan dit? Is het een bekend probleem?
Nee niet van gehoord. Misschien helpt het elke keer als je Xbox uit doet even de USB eruit halen totdat je weer gaat spelen.
Heb 'm nu maar eens opnieuw geformatteerd via een Windows pc'tje naar FAT32. Had dit eerst met m'n Mac gedaan. Vooralsnog lijkt dit te helpen, maar eens zien hoe lang dit goed gaat...
Je weet dat dit gewoon op de xbox kan? Kijk hier als je het wilt weten, dit is namelijk wat ik zo snel kon vinden
Wist ik. Daar kun je 'm configureren / formatteren voor gebruik met een Xbox. Die stap had ik al meerdere malen gedaan Ik had die stick alleen vooraf geformatteerd op m'n Mac (naar 'MSDOS(FAT)'). Op de pagina die jij aanhaalt staat ook dit: Vandaar dat ik het nu eens via Windows heb geprobeerd; geformatteerd naar FAT32 en vervolgens op de Xbox gebruiksklaar maken voor Xbox. Vooralsnog lijkt dit te werken.