Probleem met versturen van bestanden op msn

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pascal, 19 okt 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb zoals de titel vermeld dus een probleem met het verzenden van bestanden via msn. Als ik namelijk een bestand verstuur, dan krijg ik een melding. Als ik erop klik, dan zie ik dit scherm. Nu was er vroeger(voor ik msn 7.0 had geinstalleerd) als ik me goed herriner een ander scherm als ik op die melding klikte(daar hadden ze het over firewall problemen), en probleem deed zich toen dus wel al voor. Het kan dus ook niet liggen aan firewall of anti-virus programma's want die heb ik ook uitgeschakeld om te zien of dat verschil maakt. En ook aan 7.0 kan het dus niet liggen. En het vreemde is, dat toen ik iest naar iemand wilde sturen en hij iets terug ging sturen het gewoon goed ging :confused: Melding verdween ook ineens toen.

2. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien lag het aan het bestand. Dat er iets mis was met het bestand wat jij stuurde.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nope dat kan niet zo zijn want ik heb het echt altijd bij alles wat ik verstuur. Dus van muziek(ga niet lopen roepen dat dat illegaal is, want er bestaan altijd nog gratis mix tapes O-) ), tot word bestandjes op gesoepte plaatjes. En als iemand tegelijkertijd met mij iets verstuurd, dan gaat het ineens gewoon goed. Echt vaag...

4. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Boeid mij da ;) . Misschien moet je eens proberen om msn opnieuw te installeren.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja was ook meer bedoelt voor iedereen die deze thread gaat lezen. Anders krijg je dus wel van die wijsneusjes die gaan zeggen dat het illegaal is etc O-) Maar goed, back ontopic. :+ Ik heb dat al een aantal keren gedaan, en zonder succes :'-(

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Zit je achter een router? Zo ja even wat poorten opengooien. Iets van 6880-7000.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Srry ik ben echt een n00b op dit gebied, het is triest met me gesteld O-) Ik zit volgens mij niet achter een router, maar ik heb er dus de balle verstand van. En dus weet ik al helemaal niet hoe ik die poorten open gooi :+ Ik kan je wel vertellen dat ik achter een alcatel speedtouch ethernet modem zit... Ik weet niet of je daar wat aan hebt :+

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    heeft iemand nog een oplossing voor mn probleem? Het is namelijk nogal erg irritant :'-(

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Echt niemand die hier verstand van heeft? :p Ik vind het niet leuk om zo te trippelposten, maar als er nou iemand eens zou reageren... :+

10. WhiteKnight

WhiteKnight Eleanor

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kijk Pascal ik wil je best helpen maar ik heb er duzz ook nihill verstand van en ik heb nu zelf ook het probleem dat msn ut niet meer doet om de een of andere vage reden

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bedankt voor je bijdrage Bas, daar zat ik echt op te wachten :+ :p En vaag dat msn het niet meer doet. Laatst hadden we nog die ene versie geinstalleerd die in de centrale msn thread stond.

12. WhiteKnight

WhiteKnight Eleanor

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar hij wordt geblokt ofzo
    En ik kan die blokking niet opheffen omdat ie ehm niet afleest

Deel Deze Pagina