Hallo, Ik ben al een tijdje aan het aanklooien met de verbinding van mijn xbox met de pc. Ik gebruik windows xp en heb laatst wmp11 geinstalleerd. Nu kan ik (soms) bestanden van mijn pc via mijn xbox gebruiken. Maar als ik een videobestand probeer gaat het meestal mis, dan verlies de xbox de connectie met de pc. bv. eerst open ik op de xbox een foto die op de pc staat, geen probleem. Dan ga ik op de xbox naar video en probeer ik een videobestand (dit videobestand heeft het eerder gedaan) van de pc te streamen. Een enkele keer lukt het, maar veel vaker niet, en kan ik daarna ook die foto niet meer benaderen.. Ik lees in de wmp11 handleiding iets over firewallpoorten openen, zoals 1900 UDP en 2869 TCP alleen lokaal subnet. Zou dat het zijn? Hoe stel ik dat in dan? Ik gebruik een SMC 2804 WBR router. Alvast bedankt!
Lees de volgende thread even goed door !!! Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87489 Werk het dan nog niet , dan kan je daar als nog jouw vraag kwijt.