Ik heb een (hopelijk klein) probleem met mijn windows(xp, sp2): Laatst had ik een thema(die van vista) gedownload om te kijken hoe het eruit zou zien, hij beviel me niet dus de-installeer ik hem meteen. Hierna me pc opgestart en sinsdien ziet me pc eruit alsof het iets van windows 98 of alsof er helemaal geen thema is! Ik wil nu de oude xp look terug maar bij de gewone settings kan ik dit niet installeren Weet iemand hoe ik wel de oude settings terug krijg?
Dus je kunt niet bij beeldscherm opties in het tabblad thema's windows xp aanklikken? Heb je al geprobeerd windows te herstarten. Werkt dit allemaal niet probeer dan dit. Ga naar configuratie scherm, systeembeheer, services en zoek in de lijst naar thema's. Selecteer die dan en klik op opnieuw starten of starten als dat er staat, in de tab met de beschrijving (dubbelklik ook even op thema's en kijk ofdat de opstarttype op automatisch staat, zo niet wijzig hem dan en klik op ok). Als je nog geen verandering ziet. Moet je even naar de beeldscherm opties gaan en windows xp selecteren in het tabblad thema's. Lukt dat nog niet herstart dan je windows nog een keer.
Geen van alle opties werkt helaas, ik ben bang dat het progamma meteen alle thema`s heeft verwijderd Ik zoek nu online of ik ze opnieuw kan downen. Edit: online tot zover helemaal niks gevonden.
Kort gezegd, en erg helaas, je hebt niet goed gelezen wat het pack doet en/of de site van de makers bezocht, ervanuitgaande dat we het over hetzelfde pakket hebben. Zie ook: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=85479&highlight=vista pack waarin zowel waarschuwingen als foutmeldingen op voorhand al gemeld werden. En over je thema's; je zal aan de gang moeten met je Windows-CD. Misschien onder Windows kan je de thema's opnieuw installeren en anders zal je Windows helemaal opnieuw moeten installeren.
Fok hmmm naja dan zit er niks anders op Edit: me vader ff geroepen: probleeem via systeemherstel binnen 5 minuten opgelost ! Dit topic kan dicht.