Als ik de internet-browser opstart dan komt er altijd als extra werkbalk zo'n irritante blauwe reclame-achtige balk erbij. Het is waarschijnlijk zo gekomen, omdat me zus zo dom als een kanarie is en altijd maar die shit op onze PC zet. Ik heb al bij software gekeken, daar staat het niet bij. Weten jullie iets? edit: wat later op de dag zal ik ff met de print-screen knop een fotootje maken van hoe het eruitziet
Dat heb ik ook. Het kwam toen ik msn 6.0 met msn plus! ging instaleren. Ik weet alleen niet hoe je het wegkrijgt. Ook als je bij je favorieten kijkt zie je dat daar allemaal onzin is bijgekomen.
je moet eerst naar Beeld en daar staat dan Werkbalken en daar moet je de onnodige werkbalken uitzetten! Bij mij bleef hij de eerste keren terugkomen, maar hij is ondertussen blijvend weg
Klinkt toch wel als een appart programma (en een slechte dus als ie niet in je software is geregistreerd) ctrl alt delete en dan kijken welke software draait die jij niet kent. Beeindig die task. Gaat de balk (even) weg, dan heb je de goede. Het makkelijkst is dan IE afsluiten en het programma zelf verwijderen, maar waarschijnlijk blijven er wel resten achter.
Maak ff een screenshotje, dan kunnen we zien wat voor progje het is. Ik heb er zelf ook een paar keer last van gehad en meestal zijn ze vrij gemakkelijk weg te krijgen, als je weet wat je moet doen.
Ik zie dit toevallig, maar al mijn vrienden (en ikzelf) hebben deze opeens ook. Irri blauw ding. Krijg hem niet weg. Ik maak ff een print screen, moet ik weer ff zoeken waar die uploadsite was. Iets met flappie?
0w... dat rechtermuisknop naast het MSN messenger icoon en dan ff naar de goede naam zoeken en dat vinkje uitzetten
ik weet hoe het moet!!! had het laatst ook: naar die site gaan van die werkbalk en ergens een paar progjes downloaden die de software uninstallen. het is met msn plus meegekomen die balken iig.
bedoel je in explorer? daar kan ik hem wel uitklikken, maar als ik mijn pc weer opstart zit die er weer. Ook al lock ik de balk. En het programma blijft dan wel op mijn pc staan. Als t toch iets anders is, leg t aub iets duidelijker uit
je moet naar die www.lop.com site gaan. daar zijn die werkbalken van dacht ik. Ik kan je die progjes (heeeel klein) ook wel mailen als je me je email adres pm't...