[XOne] Probleem met XBconnect en Gamespy!

Discussie in 'Games' gestart door RumbleBumble, 13 dec 2002.

1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt problemen met Gamespy en XBconnect. Ik heb gewoon alles gewoon gedaan. Tweede netwerkkaartje d'r in alles goed aansluiten daar ligt het dus niet aan. Hij heeft het een paar uurtjes gedaan met XBconnect. Toen heb ik m'n PC afgesloten en die dag daarna kan ik geen verbinding meer krijgen met XBconnect. Ik dacht installeer Gamespy Arcade dan maar even met een Xbox Tunnel ofzo d'r bij. Installatie gewoon goed, maar wil ik een username aanmaken en tik ik m'n email adres in kan hij weer geen verbinding krijgen. Voor alle duidelijkheid, het heeft het dus gewoon gedaan. Waar kan het aan liggen? Want ik begin toch wel even godschuwelijke hekel te krijgen aan dat online gedoe. Eerst HUBje kopen, kon niet met @home omdat je je verbinding niet mocht delen. Oke, is goed 2de netwerkkaartje in m'n pc. Weer 20 euro erbij. En dan doet het het niet eens meer.... Kan iemand mij helpen? Want ik wordt echt helemaal psychisch gestoord als dit probleem niet gauw wordt opgelost...:)

2. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kom je niet meer in Xbconnect dan??
    Ik kom er ook niet meer in sinds kort wel lang op gespeeld maar sinds kort niet meer. hij zegt steeds can't connect to chatsever.....

Had jij dit probleem ook??

3. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het alweer...gelukkig! :) Er was iets met de internetverbinding maar het is nu allemaal verholpen. Dat met die chatserver is mij nog nooit overkomen.

4. xboxnerd

xboxnerd Guest

Ik wil ook online met xbox nu

hoe kan ik online met gamsoy voor xbox of xboxconnect waar te downloaden gaarne uitgebreide uitleg.:confused:

5. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Ik wil ook online met xbox nu

Okée bereid je voor op een heel verhaal :)

Om online te gamen heb je een van de opstellingen nodig die te vinden is op o.a. XBconnect en Gamespy Arcade. De meest voorkomende zijn een tweede netwerkkaart in je PC en/of alles naar een HUB linken. Op de eerder genoemde sites vind je daar wel meer informatie over. Als je dat allemaal hebt geinstalleerd, wat soms met heel veel moeilijkheden komt, geloof me.... (heb ervaring daarmee...) :) Dan download je de software op de homepage van XBconnect of Gamespyarcade. Kies van te voren eentje die je wilt, bij veel mensen draait de software namelijk niet als je beiden hebt geinstalleerd. Ik adviseer je XBconnect. Daar zitten de meeste PAL games op en heb je de laagste ping. Daar download je dus de software, de installatie spreekt voorzich. Dan maak je de opstelling die ik al eerder genoemd heb. (je kunt dus kiezen uit een stuk of vijf opstellingen). Je zet je Xbox aan, doet (waarschijnlijk) Halo erin :) en zet hem in het systemlink menu. Dan ga je terug naar je PC en selecteer je een game in de software van XBconnect of Gamespyarcade. Trouwens als je toch Gamespy arcade wilt gebruiken moet je er wel een bepaalde plugin bij downloaden. De speciale Xbox Tunnel. Daarmee komt er een speciaal Xbox menutje in de software van GamspyArcade. Je selecteert dus een game en je praat een beetje met de makers van de game en de joiners. (hosters en joiners), je kunt zien waar de spelers van daan komen en je kunt ze toevoegen aan je vriendenlijst. Je hebt trouwens twee versies van XBconnect. De onvolledige en de volledige. De onvolledige kun je downloaden. Je kunt er ook gewoon mee gamen, is verder niks mis mee. Maar voor meerdere opties kun je de volledige XBconnect downloaden. Is niet nodig, kost alleen maar geld. Tip dus: niet kopen! Het is trouwens verstandig om je Xbox zo dicht mogelijk bij je PC te zeten, anders moet je steeds heen en weer lopen en dat is heel irritant. Veel succes ermee, en misschien kom ik je wel een keer tegen om een potje te fraggen! :)

6. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien we niet weten wat jij thuis hebt staan moet je dat eerst ff vertellen. Check http://www.xbconnect.com/setup.htm en vertel welke setup je hebt, weetjewat lees die site even door dan moet het allemaal duidelijk zijn.

Deel Deze Pagina