[XOne] Probleem met Xbox Live Gold!

Discussie in 'Games' gestart door PauldL, 30 aug 2011.

1. PauldL

PauldL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond allemaal,

Ik heb sinds vandaag een xBox en wilde me gelijk aanmelden voor xBox Live. Heb dus via internet een xbox live gold code naar mijn email laten sturen en heb toen een profiel aangemaakt. Toen ik vervolgens xBox live wilde installeren kon hij mijn emailadres niet aan mn naam koppelen omdat ik zogenaamd al een gamertag op dat emailadres zou hebben.

Nu heb ik zojuist die gamertag recovered, blijkt hij 'Altbook1' te zijn :confused:

Hoe kan dit in godsnaam? Ik heb nog helemaal nooit een xbox gehad.

Hoe kan ik dit veranderen? Mijn dank is groot! Groet, Paul

2. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien weet iemand je e-mail adres + wachtwoord. Heb je nooit eerder een bevestiging van Xbox Live gekregen in je mail dat je een account hebt gemaakt?? anders moet je een andere e-mail adres gebruiken.

Ik wou laatst op een nieuwe mail adres een account maken (mn vierde alweer), maar ik kon ook geen profiel aanmaken :confused: kreeg het bericht dat er al een account op deze email stond terwijl ik die net een dag eerder had aangemaakt :p Deze account was toch voor vrienden wanneer zij langskomen, dus geen probleem

Laatst bewerkt: 30 aug 2011
  3. PauldL

PauldL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb nooit een bevestiging gehad voor zover ik weet. Hoe heet het bedrijf die die bevestigingen verstuurt? Dan kan ik het even in mn mail opzoeken.. Heel raar!

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gamertag naam veranderen is niet gratis en kost 800 Microsoft Points.

Waarom maak je niet een Gmail account aan en koppel die met XBL ;)

5. jan874

jan874 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je een hotmail/live account bedoeld?
    :D

6. thomas1999

thomas1999 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje hoe kan je uitloggen met xbox live gold want ik wil het graag op een ander acc er opzetten(maar wel op de zelfde xbox). alvast bedankt

7. >Fletch<

>Fletch< BAZINGA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb exact hetzelfde probleem..

Ik maakte een account aan op de website van Xbox. Daar vroegen ze naar mijn Hotmail om me te kunnen registreren. Mijn 360 staat echter op een Gmail adres (en staat dus compleet los van het account). Mijn Live abonnement én Microsoft Points staan nu op een onafhankelijk account. Eerst heb ik geprobeerd om het email adres van mijn Xbox te veranderen in mijn Live adres. Toen kreeg ik de melding dat dat account al bestond ('_')

8. >Fletch<

>Fletch< BAZINGA!

Leuk Bevonden:
    0
    W8, ik denk dat ik weet hoe je dit op kan lossen. Heb namelijk hetzelfde probleem en heb het net gefixt :)
    Je moet het profiel op de website (waar dus je Microsoft points en/of Live abonnement op staat) downloaden naar je Xbox. Dat doe je als volgt:

1: druk op de X op je controller.
    2: selecteer download profile. Als je hem niet vindt, log dan eerst uit.
    3: Vul het Windows Live ID (of Hotmail account) in waarop je abonnement en/of MP staat. Dit is hetzelfde adres waarmee je inlogt op de website.
    4: Vul het bijbehorende wachtwoord in.
    .... En vanaf hier spreekt het voor zich! Ik hoop dat het werkt want ik weet hoe vervelend dit is.

Groetjes Fletch

PS: De link met de beschrijving wat je moet doen ;)
    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/settings-and-initial-setup/profile-move-delete

Laatst bewerkt: 1 aug 2012

Deel Deze Pagina