ik heb een klein probleempje met mijn boxje wanneer ik het scherm (zonder spel erin) laat opstaan zonder dat er iets met gebeurd, dan wordt het na een paar minuten wazig, en donkerder. Bijvoorbeeld wanneer ik muziek aant afspelen ben, of een cd op de harde schijf ben aant kopiëren. Maar als ik dan gewoon terug op een knopje druk ofzo dan springt het beeld weer op normaal en wordt het terug helder. heeft iemand anders dit ook?
Eh, zal ik hier op reageren, of niet? Of zal ik wachten tot iemand anders het doet?!?!?!?! Ik wacht met geduld (*sarcastische lach is terug*)
nou dankje pirathaban zie daar heb je nou aan, elkaar helpe (zo moet dat eduard ) sry dat ik het niet wist he
Hehehe, ja, ik weet het: ik ben absoluut niet behulpzaam Nee, ff serieus: ik denk dat je dit misschien wel in je manual had kunnen terugvinden, of ergens op het Internet, via een search-engine. Maar in de afgelopen paar uur heb ik gewoon wat posts voorbij zien komen, waardoor ik een beetje melig ben geworden, dus vandaar Niks persoonlijks hoor... Wie weet, als ik volgende keer wat serieuzer ben, dat ik wat behulpzamer kan zijn
Soms!! Is gewoon een normale vraag!! Yo X-booster is gewoon normaal hoor, ik heb het net als iedereen ook.. Is gewoon zoals eerder werd gezegd een schermbeveiliging!