Ik heb een probleem met het e-mail notificatie systeem. Normaal krijg ik altijd mailtjes wanneer iemand reageert op een subsribed thread. Ik krijg nog wel steeds mailtjes, maar de link die verwijst naar de thread werkt niet meer. Ik krijg dan een 404 error (page not found). Ik ben ook al achter de waarschijnlijke oorzaak. Vóór 4 uur 's middags verwees de link nog naar forum.xboxworld.nl/...... De mailtjes die ik na 4 uur kreeg, verwijzen naar forum.xbw.nl/.... en die geven een error: Verstuurd om 15.40 uur: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=19466&goto=newpost - geen probleem Verstuurd om 17.10 uur: http://forum.xbw.nl/showthread.php?threadid=19466&goto=newpost - doet het niet. Hoe kan dit???? En kan dit opgelost worden?
de url http://archief.xboxworld.nl/ hebben ze ook geregd,maar werkt blijkbaar nog niet helemaal lekker... ik heb hiero ook last van gehad, kreeg ik een page not found error terwijl ik gewoon op de link klikte in het mailtje.. EDIT: hiero doet die 2e het ook niet,maar kan zomaar zijn dat als xbw door je provider in de routing (ofzoiets) gezet word dat ie het wel doet, ff geduld denk ik
Kan ie niet gewoon teruggezet worden naar xboxworld.nl, daar doen ze het tenminste wel gewoon bij iedereen, en voor de rest maakt het toch niet uit wat server betreft of wel? Zou wel prettig zijn als ie het weer doet, want ik vond het zo makkelijk
Tsss, weet je niet hoe je je dns moet updaten. Dat kan een baby van 3 nog wel (just kidding) Ik wil je wel helpen, maar ik weet niet eens wat dns is... 't heeft iets met internet te maken, verder weet ik er net zo veel vanaf als van een pakje boter.
Joechei, hij doet het weer!!!! Moest me net ff opnieuw inloggen, kan dat kloppen? Maar anywayz, bedankt voor de hulp!
Re: Re: Probleem met Xboxworld Forums mailer Waarschijnlijk heb je je dan niet gesubscribed (geabonneerd in gewoon nederlands ) voor de threads waar je in gereageerd hebt. Das nog een apartigheidje wat ik laatst ontdekte. Normaal gesproken subscribe je je automatisch voor een thread, als je daar een reply plaatst. Bij options in het replyvenster staat dan namelijk (afhankelijk van je instellingen) het hokje: "Email Notification: emails sent to you whenever someone replies. Only registered users are eligible." aangevinkt. Wat ik ontdekte is dat als ik een reply plaatste d.m.v. van de knop new reply of quote, ik gewoon mailtjes kreeg. Replyde ik echter d.m.v. de Quick Reply box onderaan, dan niet. Kennelijk bestaat in de quick reply box geen optie tot automatische e-mail notificatie. Klopt dit, Wouter (of iemand anders)???
Ok goed. Wat je moet doen is dit: als jij voor de eerste keer ergens op reageert, gebruik dan de of de knop. Voor de zekerheid kun je dan nog ff kijken of daar een vinkje staat bij Email Notification. Als het goed is, krijg je dan weer mailtjes, zogauw er een nieuwe reply komt. Gebruik je de Quick reply box, dan doet ie dat niet (tenminste, dat denk ik). Dan nog kun je je trouwens handmatig subscriben, daarvoor bestaat de optie: Subscribe to this Thread onderaan de quick reply box. Snappie hem nu?