Probleem Netwerkkaart !?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door unXist, 3 mrt 2005.

1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb sinds een aantal maanden een router in huis om zo de internetverbinding te splitsen, ik heb daarvoor dus een netwerkkaart in mijn pc gestopt en hij werkt prima. Ik heb verder geen netwerk binnen mijn huis, het is puur voor het internet. Sinds ik de kaart erin heb zitten vraagt hij elke keer bij het opstarten om naam en wachtwoord terwijl ik helemaal niks heb ingesteld. Ik vermoed dat het met de kaart te maken heeft, mijn vraag is nu, weet iemand hoe ik de vraag om wachtwoord af kan zetten zodat mijn PC in een keer doorstart ?? (en ja ik gebruik nog steeds windows 98 :eek: )

Alvast bedankt,
    FR@

2. Deev[NL]

Deev[NL] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je niks voor je wachtwoord invullen en als je gaat opstarten moet je een steen op de enter knop leggen.

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die oplossing had ik ook al gevonden, nu graag een oplossing waar ik iets aan heb, een oplossing die ervoor zorgt dat ik dat schermpje niet eens krijg.

Alvast bedankt.

P.S. Als je een steen op je enter legt gebeurt er niks omdat je toetsenbord dan nog op inactief staat

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik meen dat dit hetzelfde is als in win2000.
    Je gaat naar het configuratiescherm->gebruikers. Dan moet je daar even zoeken, als het goed is staat er iets over wachtwoordverificatie.
    Vink dat aan/uit (doorhalen wat niet van toepassing is;))

5. ajaxbigdaddy

ajaxbigdaddy chrome hydrolics

Leuk Bevonden:
    0
    sorry een dom vraagje maar hoe doe je een nieuw onderwerp starten of een nieuwe forumonderwerp beter gezegd

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ga naar start => instellingen => configuratiescherm. Dubbelklik dan op het icoon "netwerk" en verander bij "primaire netwerkaanmelding" de optie "client voor Microsoft-netwerken in Windows-aanmeldingen". Even de wijzigingen bevestigen en dan opnieuw opstarten. Als het goed is ben je er dan vanaf.

@ajaxbigdaddy,

Klik op dit icoon in een forum ;) :

[​IMG].

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz dat is het nog niet, ik krijg nog steeds een schermpje met naam en wachtwoord die ik moet doorklikken voordat mn PC verder opstart, ik wil dat hij hier automatisch voorbij gaat, is dit uberhaubt wel mogelijk

8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Zitten er meerdere gebruikers op de pc?
    Ik weet niet precies meer hoe dat bij win98 zit, maar je kan toch instellen of je als gebruiker met een wachtwoord aan wilt melden?

9. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt dat zijn die instellingen die je al gaf en, ern nee er is maar een gebruiker; ik

10. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, anders kan je hier even een kijkje nemen: klik!.

Volgens mij kan je hier wel wat mee, succes.

11. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    OK in ieder geval bedankt _O_

Edit: Die site heeft gewerkt, hij start nu weer in 1x door, thx

Laatst bewerkt: 4 mrt 2005

Deel Deze Pagina