Vanmorgen startte ik de PC op en toen waren allen kleuren in 16-bits, ookal stond de instelling op 32 bits. Probleem niet met instellingen kunnen oplossen, dus leek het me dat het aan de drivers moest liggen. En ja hoor, ik verwijderde de drivers en het probleem was opgelost. Nu kwam er een nieuw probleem, het opnieuw installeren. Ik de nieuwste drivers gedownload maar het wil zich niet laten installeren. Ik krijg de volgende foutmeldingen zodra ik het installatiepakket open: Allereerst: Vervolgens nog eens die. Daarna: En daarna: En vloep, alles is weg. Heb al flink wat gegoogled, maar niks wil helpen. Heb geprobeerd in het register een fout te vinden (zoals op vele sites staat aangegeven) in de Shell Folders, maar daar klopte gewoon alles. Ook heb ik dit geprobeerd: Maar ook dat helpt niet. Ook heb ik geprobeerd de drivers van Omega te installeren maar die komt met hetzelfde probleem zodra hij de drivers wil installeren (extra's etc. installeert ie wel, behalve dus hetgeen wat ik nodig heb). Iemand dit probleem als een eerder gehad en/of weet het op te lossen?
http://forums.3dgamers.com/showthread.php?t=2255 Werkt dit? (de map C:\Documents and Settings\All Users\Desktop maken als 'ie nog niet bestaat.. of misschien C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad als die andere niet werkt)
Uninstaller niet kunnen vinden, maar had alles al verwijdert met Driver Cleaner Pro. Die map maken helpt ook niet, tenminste, niet bij mij. Heb het probleem kunnen oplossen door het setup bestand te laten extracten, en vervolgens de drivers 'handmatig' te installeren via Apparaatbeheer --> stuurprogramma installeren--> locatie aangeven waar ik dan die bestand uitgepakt had. Heb het probleem van daarboven dus nog steeds, maar heb het anders kunnen oplossen.