probleem outlook

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door elwin, 30 nov 2003.

1. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik Outlook voor het beheren van mijn mail van planet. Ik heb het programma op meerdere computers staan en gebruik daar allemaal een dezelfde account voor. Wat ze dus allemaal kunnen is mail binnenhalen en versturen via de account. Wat nu het probleem is, is dat als de mails zijn opgehaald en ze dus is je postvak in staan als gelezen, dan staan ze in het postvak in op de computer waarmee ik ze heb ingeladen.

Mijn vraag is dus: Kan ik die mails ook zo zetten dat als ik met een andere computer outlook opent, ze ook daar in postvak in staan. En dan heb ik graag dat dat automatisch gaat en dat ik dus niet hoef te synchroniseren of iets dergelijks. Is dit mogelijk? Ik neem aan van wel.

EDIT: Ohja, de computers staan allemaal in één netwerk.

Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Als je inlogt met je naam en pass die je gekregen hebt, moet je gewoon je mail binnen krijgen. Of begrijp ik je verkeerd :confused:

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij moet dat in te stellen zijn, weet zo snel alleen niet waar maar ergens bij email of account opties dacht ik.
    Ik heb alleen dat ik (bijna) nooit bericht krijg van nieuwe mail terwijl ik wel alerts heb aanstaan:mad:

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja dat kan. Daarvoor moet je in outlook naar geavanceerde eigenschappen gaan in het menu e-mailaccounts (onder extra). Daar kun je ergens aanvinken (waar is afhankelijk van je versie van outlook) "een kopie van de berichten op de server achterlaten." Op die manier kunnen meerdere pc's dezelfde berichten binnenhalen.

Let op: deze manier zorgt er wel voor dat je mailruimte gauw volzit. Haal dus regelmatig je mailbox leeg.

5. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, klopt. Zo doe ik het ook. Werkt uitstekend.

6. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt inderderdaag perfect. Bedankt!

Deel Deze Pagina