Ik kan sinds een paar dagen niet meer samen met een vriend in een party, als ik hem invite kan hij niet joinen en andersom hetzelfde probleem. Ook is het zo dat we samen geen modern warfare 3 kunnen spelen. Beide hebben we onze routers al gereset maar dat heeft geen enkel effect. We kunnen wel spelen als ik online een game join en hem dan invite. Heeft iemand een oplossing zodat ik wel in een party kan en kan spelen ?
Resetten werkt bij mij altijd pas, als ik na het resetten een network test heb gedaan. Als ik alleen reset blijft mn NAT moderate. Probeer dat zou ik zeggen. Als dat niet werkt kunnen anderen je hier wel helpen, maar dan wordt het ingewikkelder.
hoi. Als je IP adress veranderd tenminste dat had ik, was mijn UPnP disabled, dit moet namelijk enabled. Dit moet je aanvinken in je router settings. Hopelijk helpt het.
het heeft geen zin om verder te zoekken want als xbox het goed deed dan is die goed ..kijk even naar op google naar microsoft heeft problemen door heel Europa met de vebindingen .Dat heeft dus effect op alles van wat we doen ga nie klooien want dat heeft dus Geen zin.....zodra microsoft alles klaar heeft dan kunnen we weer check eerst dit even voor je in paniek raakt...XGN - Nieuws - Xbox Live ondervindt problemen in heel Europa www.xgn.nl
Nog niet geloven dan dit lezen a.u.b Xbox Live ondervindt problemen in heel Europa Xbox Live heeft last van verbindingsproblemen in Europa. Microsoft is al hard aan het werk om de problemen op te lossen. Als je vanavond niet op Xbox Live komt, dan ligt dat waarschijnlijk niet aan jouw internetverbinding. De hele service ondervindt kuren, waardoor een groot deel van de Europese Xbox Live gebruikers geen verbinding kan maken met de online service. Dezelfde problemen zijn er met het online contactformulier op support.xbox.com, maar daar zullen jullie vast minder last van hebben. Microsoft is zich bewust van de problemen en is goed bezig om alles weer op te lossen. Het bedrijf biedt alvast zijn excuses aan voor al het ongemak dat gamers ondervinden en bedanken hen voor hun geduld. Verdere details over wat er nu precies gaande is, heeft Microsoft nog niet naar buiten gebracht. Zodra we meer te horen krijgen, zullen we het jullie zo snel mogelijk laten weten. 21 reactieseurogamer.net Delen 08:00 Londen 2012 videogame bevestigd voor Kinect, Move - trailer 21:00 De Dag in het Kort - dinsdag 17 januari
Xbox Live ondervindt problemen in heel Europa Xbox Live heeft last van verbindingsproblemen in Europa. Microsoft is al hard aan het werk om de problemen op te lossen. Als je vanavond niet op Xbox Live komt, dan ligt dat waarschijnlijk niet aan jouw internetverbinding. De hele service ondervindt kuren, waardoor een groot deel van de Europese Xbox Live gebruikers geen verbinding kan maken met de online service. Dezelfde problemen zijn er met het online contactformulier op support.xbox.com, maar daar zullen jullie vast minder last van hebben. Microsoft is zich bewust van de problemen en is goed bezig om alles weer op te lossen. Het bedrijf biedt alvast zijn excuses aan voor al het ongemak dat gamers ondervinden en bedanken hen voor hun geduld. Verdere details over wat er nu precies gaande is, heeft Microsoft nog niet naar buiten gebracht. Zodra we meer te horen krijgen, zullen we het jullie zo snel mogelijk laten weten. 21 reactieseurogamer.net Delen 08:00 Londen 2012 videogame bevestigd voor Kinect, Move - trailer 21:00 De Dag in het Kort - dinsdag 17 januari