[XOne] Probleem, pc en xbox!

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 27 sep 2004.

1. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ben ik een domme eend en lees ik er over heen maar is er iemand (vast wel) die mij kan toeveogen op msn en mij wil helpen.

Ik wil beneden vanaf me pc in me xbox kunnen zodat ik rotzooi naar boven kan streamen. We hebben hier in huis 2 computers, één beneden die is pas nieuw en de andere staat in mijn kamer. Boven kan ik gewoon internetten enzo dus daar heb ik me kabel uitgehaald en die in me xbox gepropt.

Maar wat ik nu moet doen is me een raadsel, ja ik weet het ben totaal niet thuis in dit soort dingen. Maar zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen, het liefst via msn, toad_lover@hotmail.com

Bij voorbaat dank,

Govert

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Xbox is geen PC ... dus je kan geen data overzetten

Als het wel kan is het ilegaal en dan word er hier op het forum niet over gesproken

voor meer info zie de FAQ

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je je xbox niet hebt omgebouwd is zoiets niet mogelijk. Als je je xbox wel hebt omgebouwd, dan wijs ik je op het [faq]beleid[/faq] waarin staat dat het bespreken van dit soort zaken absoluut niet is toegestaan op dit forum.

4. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan volgens mij alleen MP3 en WMA's overdragen naar je XBox dmv de XBox Music Mixer, geen andere files.

Althans dit heb ik gehoord, ik weet alleen niet hoe het dan zou moeten werken, dus kan ik je wat dat betreft niet helpen. Alleen maar een tip dat dit mogelijk is.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb met Music Mixer kan je audio van je PC naar je xbox sturen ... heb je dan nog wel een speciaal programma nodig voor je pc ... welke met je xbox kan praten ...

Tevens komt er straks voor de Xbox .... Xbox Media Center dan kan je wel video films en muziek streamen ... maar het duurt nog even voor dat deze gereleased word

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    ah vet daar zat ik op te w8en zo'n programma :D nu maar hopen dat het niet TE lang duurt :p

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah je moet dan wel Windows XP media center hebben draaien ... en die is volgens mij nog uitgesteld :eek:

Deel Deze Pagina