[Probleem]Private Messages werken niet

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door vassilli, 5 nov 2003.

1. vassilli

vassilli Guest

Ik heb een probleem telkens al heb ik een mail waarin staat dat ik een nieuwe privat message heb, en ik op de link klik dan krijg ik mijn inbox zonder nieuwe privat message:confused:Wat kan ik hier aan doen, want ik baal wel, zo mis ik bijvoorbeeld nieuwe berichten over dealtjes.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien is die mail al oud, en zie je die nu pas terwijl je dat bericht allang geopend had ?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zit je bakkie niet vol? Gooi eens wat oude berichtjes weg... Niet dat je je nieuwe dan wél ziet, want die krijg je dan niet meer denk ik.

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm hoewel dit misschien offtopic is..
    Zat hier al een tijdje geleden aan te denken.. is het geen goed idee om een soort van process bar te hebben in je PM box waarop je kan zien hoeveel % je PM box vol zit..
    Daardoor krijg je ook minder problemen zoals bij Vassilli. en ook veel minder dat als je een pm stuurt dat je hem dan terug krijgt omdat de pm box van die persoon vol is terwijl ie het niet weet...

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Precies! Dit moet best te realiseren zijn zonder al teveel inspanning denk ik? Dit zou echt super zijn, nooit meer die problemen dat je geen PM meet kan ontvangen omdat je niet wist dat je box vol zat.._O_

6. vassilli

vassilli Guest

Mijn inbox is leeg en mijn verzonden berichten box is leeg. Daar komt nooit wat in te staan.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kijk eens in je profiel bij edit options. Staat daar toevallig "enable private messaging" niet uitgeschakeld?

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zo'n soort metertje is er al ;)
    Er kunnen 50 PM's in je inbox, onderaan de pagina staat hoeveel PM's je hebt.

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    50? 25 is toch de max?

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    50 :cool:

(stuk geiler als 25 hè ;) :+ )

11. gerjan

gerjan Guest

heej dat was een ander topic :cool:

Trouwens als je geen nieuw bericht kan zien moet je ff f5 drukken, wordt hij "ge update" heb ik ook vaak

Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2003
  12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ohw... 50?
    Ik constant zorgen dat ik niet meer dan 10 had omdat ik bang was dat er dan geen messages meer aan zouden komen :p

13. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Wel jammer dat er geen "warning" ofzo komt als je 50 messages hebt berijkt. Want je ziet regelmatig op het forum mensen posten: "Je PM box zit vol!! 8)"

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    egh.. ok.. nou voor zover mijn indrukwekkende bijdrage aan deze thread dan.. :)

Ik had dat echt nooit gezien.. wist dat niet eens..

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Is ook pas sinds een paar maanden en nooit bekend gemaakt.

Deel Deze Pagina