Ik heb een probleem telkens al heb ik een mail waarin staat dat ik een nieuwe privat message heb, en ik op de link klik dan krijg ik mijn inbox zonder nieuwe privat messageWat kan ik hier aan doen, want ik baal wel, zo mis ik bijvoorbeeld nieuwe berichten over dealtjes.
Zit je bakkie niet vol? Gooi eens wat oude berichtjes weg... Niet dat je je nieuwe dan wél ziet, want die krijg je dan niet meer denk ik.
Hmm hoewel dit misschien offtopic is.. Zat hier al een tijdje geleden aan te denken.. is het geen goed idee om een soort van process bar te hebben in je PM box waarop je kan zien hoeveel % je PM box vol zit.. Daardoor krijg je ook minder problemen zoals bij Vassilli. en ook veel minder dat als je een pm stuurt dat je hem dan terug krijgt omdat de pm box van die persoon vol is terwijl ie het niet weet...
Precies! Dit moet best te realiseren zijn zonder al teveel inspanning denk ik? Dit zou echt super zijn, nooit meer die problemen dat je geen PM meet kan ontvangen omdat je niet wist dat je box vol zat..
Kijk eens in je profiel bij edit options. Staat daar toevallig "enable private messaging" niet uitgeschakeld?
Zo'n soort metertje is er al Er kunnen 50 PM's in je inbox, onderaan de pagina staat hoeveel PM's je hebt.
heej dat was een ander topic Trouwens als je geen nieuw bericht kan zien moet je ff f5 drukken, wordt hij "ge update" heb ik ook vaak
Ohw... 50? Ik constant zorgen dat ik niet meer dan 10 had omdat ik bang was dat er dan geen messages meer aan zouden komen
Wel jammer dat er geen "warning" ofzo komt als je 50 messages hebt berijkt. Want je ziet regelmatig op het forum mensen posten: "Je PM box zit vol!! "
egh.. ok.. nou voor zover mijn indrukwekkende bijdrage aan deze thread dan.. Ik had dat echt nooit gezien.. wist dat niet eens..