Het begon allemaal met ik die nog eens zin had om SCDA te spelen. nu zag ik dit: Dit is dus absoluut niet normaal. De temperatuur van de grafische kaart ging niet boven 77°, en hij is soms hoger gewoon. Ik weet echt niet waaraan het ligt... ligt dit aan hardware, of gewoon aan de game zelf? Vroeger was het alleszins niet zo. Het begint als Fisher in het water springt. Als hij eruit gaat, is hij zo'n 5 seconden normaal, tot ik beweeg. Vanaf dan is hij een halve/hele zombie. Edit: en nee, het gebeurd niet in andere games... Specs: zie handtekening.
Vind dat pak en hem er zo wel cooler uit zien . Die ogen doen me trouwens denken aan Scorpion of Sub-Zero van Mortal Kombat . Als geprobeerd AA uit te schakelen moest je dat aan hebben staan (in game of CCC). Of is dit de eerste keer dat je de game speelt met nieuwe drivers? Omdat het nu nog niet in andere games gebeurt, wil niet zeggen dat je kaart niet kapot is. Bij mij was het in het begin ook maar bij 1 game, maar uiteindelijk... .
Ik denk niet dat ik van drivers gewisseld ben... Maar ik ben het niet zeker. Ga nu eerst 7.6 installeren, die zijn net nieuw. Daarna ga ik AA uitschakelen... Zien of het werkt... En, cool? Heb je eens een goeie kaart, maakt hij er wat anders van Edit: De nieuwe drivers hebben het probleem opgelost. blijkbaar deed 7.4 het goed en de 7.5 niet. Vreemd, maarja. Bedankt toch!
STEL JE NIET AAN!!! een vriend van mij heeft de nieuwe formule bla bla bla voor de xbox en hij heeft 5 racemappen waar hij de helft van de map niet kan zien. dus hij rijdt dan gewoon in de lucht en ziet niks om zich heen behalve de bergen en zeeen in de achtergrond dat is pas LOOOOOOOL! /Mod Een beetje normale post mag volgende ook wel!
Zo vreemd is dat niet. De ene driver is nu eenmaal beter voor een bepaalde game dan een andere of levert beeldkwaliteit in voor wat extra snelheid of.... De perfecte driver bestaat gewoon niet en zal ook nooit gaan bestaan (zeker niet voor grafische kaarten) .
Interpunctie? Zou het al veel leesbaarder maken. En het is niet omdat je vriend kan racen met een onzichtbare weg, dat ik me niet moet ongerust maken over een ding dat me 300E heeft gekost.