[Probleem] Sig ineens weg??!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxmaniaxx, 24 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Ik vandaag ff iets replyen in de Xbazarforum....zie ik ineens dat mij hele signature gewist is.

Al mijn deals en spellen enzo stonden erin. Kan ik dit niet terughalen? En waardoor zou dit kunnen komen? Ikzelf heb niks gewist....mods natuurlijk ook niet:)

Maarja, zou het toch graag willlen weten!

Bedankt!

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was hij te groot en is hij dus weggehaalt?

3. mischa

mischa Guest

Ik denk dat toch een mod hem weggehaalt heeft.
    Als je sig. namelijk langer is als 5 regels word hij gewist....
    Dit lijkt echter alleen te gebeuren bij mensen die niet helemaal oke zijn zijn de ogen van de mods want bijvoorbeeld LETSBEE heeft een sig. van ongeveeer 15 regels en die wordt neit gedeleted...:cool:
    Zeker omdat hij het beleid niet kan lezen omdat het een zuid koreaan is die een vertaal machine gebruikt om te communiceren op het forum :+

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, het is niet helemaal eerlijk geregeld wat dat betreft. Letsbee is een uitzondering, maar veel andere gewoon NL's pratende gozers hier niet. Ik had ook een sign van 8 regels> kreeg een waarschuwing doormiddel van een pm. Heeft xboxmaniaxx waarschijnlijk ook gehad maar niet gezien.

5. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Noueuuh, het is me wat zeg. Zo lang is was ie ook weer niet.
    Ik zou graag willen weten wie em heeft weggehaald.... en anders.....:p :)

6. gegron

gegron Guest

hebbe ze bij mij ook is geflikt maar denk niet dat je erachter komt en anders heb je er toch niks aan je moet gewoon niet zoveel onzin in je sig zetten het lettertype is nou al size 1 en er zijn nog mensen die het presteren om een ellenlange sig te maken

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Signatures, wat zijn dat en wat zijn de regels omtrent deze digitale handtekeningen?

Signatures zijn digitale handtekeningen die, mocht je dat willen, onder je posts komt te staan zodra je deze plaatst. In deze signatures kan je gebruik maken van de hieronder besproken opmaak-codes. Plaatjes in je signature is echter niet mogelijk. De signature mag maximaal 5 regels en 250 characters lang zijn (inclusief opmaak-codes). Signatures die niet voldoen aan dit criterium worden onherroepelijk en zonder enige waarschuwing verwijdert of ingekort door de admins of modjes.

8. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Okidoki, das duidelijke taal!:+

Thnx for the info, zal me er voortaan aan houden!

Wat mij betreft kan hier een slotje op!

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina