1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem: Snelheid nieuwe router

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door geertbargeman, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb sinds vandaag een nieuwe router. Alles leek heel aardig te gaan, totdat ik de snelheid ging testen. Het internet is langzaam en de download snelheid is bedroevend. Ik gebruik de volgende opstelling:


    Router WRT55AG v2
    PC: Wusb11v2.6 (11mbp)
    PC: Wmp54G
    PC: wired
    xbox 360: WGA11B (11mbp)
    xbox 360: wired

    Ik heb een 8 mbit chello classic verbinding. Maar ik haal download snelheden van max. 100 kb op een bedraad en 25 kb op wireless netwerk.
    Met mijn oude router (befw11s4) hield ik gewoon complete snelheden op bedraad netwerk en +/- 50% van de snelheid via wireless.
    Het rare is dat mijn ontvangst bij alle draadloze netwerk gebruikers extreem is verbeterd tov. de vorige router. Wie herkent dit probleem of kan mijn helpen?

    Overigens heb ik deze mooie modem:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Probleem was dat het modem en de router tegen elkaar aanstonden. Ze vonden elkaar dusdanig niet lief dat de prestatie van de router totaal weg was. Nu staat er een printer tussen en haal ik op bedraad netwerk 900kb/sec en draadloos 550kb/sec *)
    Ik ben al weer tevreden :)
    Doe maar een slotje dan he *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina