[PC] probleem tiberian sun..

Discussie in 'Games' gestart door Franko, 5 jun 2005.

1. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik heb dus net tiberian sun en heb hem geinstaleerd blabla dus ik wil online.. moet ik een update downloaden , ok is best denk ik. Daarna zegt hij van: tiberian sun wil restart itself for the update: maar dat doet hij dus niet hij restart niet. dus ik op google zoeken naar patch .. nummer 2.03 maar hij blijft daarna zeuren .. wat is de nieuwste patch eigenlijk??

2. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    2.03 is de nieuwste patch ja, heb je je punkbuster al geupdated? Anders weet ik het niet meer. :mad:

3. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    ;) dat je dat spel nog speelt joh , haha maarja moet je natuurlij kzelf weten ik speel ook nog steeds yuri's revenge , :) maj ik had dat gezeik dus ook met red alert 2 en heb toen de patch gedouwnload van westwood zelf en toen dee hij het wel , wat je ook kan proberen is gewoon heelmaal op nieuw te instaleren en eenandere map aan maken en dan de patch downloaden ( als je het handmatig doet van westwood zelf suc6 verder

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    wacht ff hoor wolf jou verhaaltje snap ik niet helemaal:)

5. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    ahahh ja is idd beetje onduidelijk ja :p haha zal efe de vertalling er bij pakken :p
    ok , nou ik had dat gezeik dus ook met dat hij niet restarten uitzichzelf enz , toen heb ik het spel opnieuw geinstaleerd , in een andere map , als je het spel installeert moet je een map aangeven waar in je de bestanden wilt instaleren , ik heb toen gewoon een andere map aangevingt inplaats van de standaart map waarbij het spel het aangeeft .... toen heb ik de patch gedownload van www.westwood.com en toen geinstaleerd , en toen dee hij het :) als niet duidelijk genoeg is zeg je het maar weer een keer :) haha suc6 ;)

6. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
  7. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb het geprobeerd om tiberian sun in andere map te zetten... krijg ik nu als ik naar multyplaye ren internet ga: unable to locate can't continue normally..::confused:

8. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    als ie niet uit zichzelf opnieuw opstart na n half uur oid, eerst pc opnieuw opstarten voordat je begint te rotzooien

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    en wat is daar et nut van/??:)... hij start dan tiberian sun opnieuw op... niet je pc

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    een hele tijd geleden had ik nog tibia op mn pc, na het installeren van de patch hoorde tibia weer te launchen, wat hij niet deed. ik klikken, maar t proggie gaf errors. na opnieuw opgestart te hjebben was t probleem weg:)

11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    nee opnieuw opstarten helpt niet:mad:

12. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    je weet zeker dat je een legale versie hebt ;)

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja...

Deel Deze Pagina